Elektrisk til tankgiver og pumpe lagt på plass.
Det skal inn en rele/sikringsboks foran batteriet. Primært til styring av bensinpumpa, med kun styrestrøm forfra og hovedstrøm rett fra batteriet via sikring.
Blir å plassere den oppå originalfestene til reservehjulet, dvs lage en ny brakett... Surprise.....
Sånn ser det ut fremme i krybba... har fått frem hovedstrømmen, lagt på høyre side tilsvarene slik originalkabel går på venstre side, og gjennom et koblingspunkt i torpedoveggen. Da kan jeg hente strøm der både foran og bak veggen.
Har også fått laget feste til oljefilter som også inkluderer en liten oljekjøler. Der står det ikke i veien, det stikker ikke for lavt og det krever korte slanger fra motoren, og det er enkelt å skifte filter.
Nye gjennomganger for original el-anlegg rett under der sprayflaska står, ikke plass på originalstedet fordi der er det en clutchsylinder.
Reservoir til venstre er til bremsehydraulikken (eget filter under = cool..)
Tenkte jeg skulle vise dere original elanlegget til lexusen, som jeg skal parre med 20M'en sitt...relativt omfangsrikt...
For å si det slik, det tar tid å finne hvilke ledninger man trenger og så finne hvor de faktisk er, men når det er gjort blir det fint lite av dette som skal inn i M'en.
Kun det som må til for å styre motoren og drivstofftilførsel. Uansett er det lite rom for feilkobling da det er noen gamle elektronikkbokser oppi dette, og de misliker + på feil sted..
Godt nytt år folkens!!