Målet med det här projektet är att byta motor till om606.962 turbo och bygga superturbo av den med 7,5mm dieselmeken pump och stor turbo.. Sedan blir det 722.626 låda från 320cdi med olefejer styrsystem, Tanken är att nå 400hk... Visa mer
Yees,! Allt är på plats och bilen provkördes i fredags och gick som den skulle! Nu ska lite små saker justeras och fixas sen är jag nöjd!
Hvordan ble det med turbo spool da? Mye boost?
Det är oklart ännu då jag ska gänga i insuget för vakuum anslutningar till wastegate och lite saker, Så har inte kört med något större laddtryck än men det kommer förhoppningsvis till nästa helg!
Yees,! Allt är på plats och bilen provkördes i fredags och gick som den skulle! Nu ska lite små saker justeras och fixas sen är jag nöjd!
Hvordan ble det med turbo spool da? Mye boost?
Det är oklart ännu då jag ska gänga i insuget för vakuum anslutningar till wastegate och lite saker, Så har inte kört med något större laddtryck än men det kommer förhoppningsvis till nästa helg!
Gikk den godt da? Hvor mye rpm må du ha for at turboen spooler? Har samme turbo selv, men har ikke startet opp motoren enda