fått väldigt lite gjort denna vecka pga välldigt dålig motivation men idag är den tillbaka så fixar klart vänsterskärmen och fortsätter på höger som nu är plåtren
lite småpiff sen är den klar, imorn börjar svetsning av andra skärmen som kommer gå fortare då jag vet hur jag ska ha det nu. Ja det tar lång tid men ligger så mycket tid bakom för att få det exakt på millimetern som jag vill ha det...
(gammal bild) började brinna under motorn i ett avlopp idag när jag svetsade, det gick bra bara lite kablar som smälte så lätt fixat. Lycklig de ej gick vidare mer innan jag såg. Har vetat risken är stor men velat få klart bilen sä skitit mycket i riskerna...
Tur att du uppfatta det i tid! Kan gå riktigt fort innan en bil är fullt antänd.. Men börjar ta sin form nu blir riktigt bra! Kämpa på
Har en stor uppfattning om det nu, hade varit riktigt tråkigt att bli av med en bil man lagt så sjukt mycket timmar på:/ Tackar så mycket Tur jag flyttar bilen till större garage snart där brandrisken inte fins