30 oktober 2016
Trådstartare
Nu får det vara nog!
Min enda fråga var i den här tråden var kort och gott om man kunde ta bort taklucka på en bil. Och svaret jag fick var ja.
Bara för att man inte gillar taklucka så är man ingen utomjording bara för det.
Jag har läst fakta och hittat många nackdelar med taklucka. Buller, vindbrus, läckage (enkel att lösa), säkerhetsrisk (som går att läsa om på nätet) och mycket mer.
Men nu så känner jag att det på nåt sätt har spårat ur och missförstånd har skett.
Jag har inte sagt att jag ska hitta den dyraste och finaste XC70 och slakta bort takluckan.
Min fråga var om det var möjligt att få bort den och ersätta den med riktig tak. Ja det funkar.
Alla tycker olika. Alla gillar inte taklucka. Helt plötsligt känner man sig som en taklucks-rasist på nåt sätt. Verkade som om vissa tog åt sig att det kommer bli en taklucka mindre på alla bilar.
Jag har fått svar på min fråga. Så lugna ner er. Jag vet om att det finns bilar utan taklucka, men problemet är att dom bilar saknar vissa användbara utrustningar.
Jag är ju inte född igår.
Kom ihåg, bara för att man har en annorlunda åsikt så är man inte en dålig människa. Känns som att åsiktskorridåren blir allt mer större...
Ber om ursäkt om vissa tog åt sig, men nu sätter vi punkt på det här ämnet.
Jag har fått svar på min fråga. Vill ni veta vad det var, bläddra föregående sidor m.m
Tack och hej!