Carinfo skrev:
Hej! Jonatan från car.info här. Gällande amerikanska bilar så är informationen vi får från transportstyrelsen väldigt mager, motorstorlek och exakt effekt (orginaleffekt) finns inte i deras data. För att koppla 7,3M svenska regnummer har vi därför ett regelsystem som kopplar så väl det kan. Vi konverterar detta allt mer och mer till att endast läsa av VIN-nummer så att våra matchningar ska vara exakta!
Vilken motor har denna Impalan så kan jag ändra direkt (ska kolla på generella regler senare, men kan göra manuell ändring direkt på just denna individuella utan väntetid på att det ska ändras globalt
Ser inget extrem-värde som direkt sticker ut för passaten, vilka värden tycker du jag ska dubbelkolla?
Vi lägger in alla våra värden manuellt från en massa olika källor, just för att säkerhetställa att kvaliten på siten ska vara hög. Dock blir det fel då och då, och detta rättar vi så snabbt som möjligt!
Evildan skrev:
https://www.car.info/sv-se/license-plate/S/XHT679
Trailblazer, 4.2 V8 och 4.2 V6 anges och bägge är fel.
Jag sågar sidan fullständigt.
Det där var mitt fel, en kombination av att egenskaperna för antal cylindrar var rätt och att jag hade skapat LL8-motorn som "V8" i namnet gjorde det hela lite galet. Det är ändrat nu iallfall, tack för att du uppmärksammade felet! Och hoppas att vi kan bygga upp mer förtroende i framtiden!
Vi kommer ständigt jobba med att se till att fel försvinner och ge er användare en tillförlitligt hemsida!