Hobbykväll på jobbet! Fick massor med hjälp av Mikael och Andreas. Stort tack er båda!
Fick monterat H&R sänknings sattsen. Tog bra lång tid innan de satt där de skulle. Och resultatet. Ser att den är något lägre. De skulle sänka 20mm fram och bak. Och de har de nog gjort. Kände påvägen hem att bilen är något styvare. Kändes riktigt fint utan att den är stumm. Körde dock inte så pass långt. Men de får sätta sig och så får jag återkomma då jag testat mig vidare. Utseendet då? Lägger en bild nedan. Ser i min ögon bra ut. Men som alltid så vill man ju lägre och lägre. Men jag tror detta kommer vara en bra kombination av bra utseende och bra väghållning samt fin komfort.
Sedan så byttes de bakre motorfästet. Läst mycket om att de ska va så magiskt att byta den. Växlingen ska kännas bättre. Mindre hjulspinn vi gaspådrag från tillsattsmedel och från låg fart. Måste såga att bag kände ingen större skillnad med växlingen iaf påvägen hem. Eller kanske lite, men de gott vara för man söker efter att de bör kännas annorlunda. Sedan hur den uppför sig vid gaspådrag får jag återkomma med. Körde lugnt och fint påvägen hem nämligen.