Länge sedan ja gjorde en uppdate på tråden men jag tro ja bju på en idag
De va ju så att garage porten blåste igen på förar dörren å gav den en sjysst buckla så ha riktat ut den å spacklat lite å fått på lite grund och slipgrund på den . inväntar att färgen ska trilla ner i postlådan nu så den kan få sig lite lack
man vart lite less så jag tog inga bilder på skadan men här är dörren som den ser ut nu iallafall
Sen har jag inte visat de men har installerat grövre ventiler dom små som satt där innan ville jävlas med mig å inte årka öppna sig men nu fungerar de
fick lacken idag ! Blandade och sprutade på de och blev ganska nöjd med resultatet lite damm som landade åvan på lacken men går nog å polera ut i efterhand och med tanke på att jag har noll erfarenhet av lackering och jag använder en 200Kr biltema spruta
Sen har jag monterat krom på fälgbanan oh de blev jävligt smutt tycker ja
Har inte hänt så mycket sen sist jag uppdatera er bara installerat en poppy framm i rutan. Men jag va nyss ute på en sväng med gamm ryssen så jag passade på att bju på en video av luften
Har inte hänt så mycket sen sist jag uppdatera er bara installerat en poppy framm i rutan. Men jag va nyss ute på en sväng med gamm ryssen så jag passade på att bju på en video av luften
har inte hänt mycket förutom att Ladan är undan ställd för vintern. Ha lite grejer jag ska göra med den efter jag är klar med motorbytet på polarens 740