2410
Sök

Funderingar inför stereoinhandling.

191 Inlägg
8 januari 2007
Trådstartare
Hej.

Skall köpa lite stereo att dunka in i bilen, o är som lite halv newbie inom detta..
har läst lite om www.caraudiosecurity.com, dom har fina priser på grejerna, men nån som beställt därifrån som kan berätta om hur leveranser och så har gått, smidigt/kasst..?

kikar lite på ett sånt härnt paket..:
http://caraudiosecurity.com/shop/produc … /5507.html
Gillar kicker skarpt, så detta verkar rimligt.. men lite kommentarer om paketet skulle vara fint o höra..
Sen blir de förstås att beställa en ny huvudenhet, framsystem o ev. baksystem, tror jag beställer allt från caraudiosec. om jag får höra att de gått bra med frakter och så.

Måste väl förmodligen köpa ett batteri till antar jag, lite tips och råd av vilket man ska köpa, samt hur man ska koppla de, o om man behöver nån kondning o grejjer..

Hoppas på lite svar..

// Saelen
Senast redigerat av Saelen (8 januari 2007)

Just another sick man in this sick world..

191 Inlägg
11 januari 2007
Trådstartare
Ingen alls som har nån erfarenhet från caraudiosec..? ;/
Eller är ni bara för schlöa för o skriva? big_smile

Egenföretagare
2 496 Inlägg
11 januari 2007
Priserna är i pund! såg så grymt billigt ut! men så såg jag att det var pund hmm

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

191 Inlägg
11 januari 2007
Trådstartare
Vet att dom är i pund, men har ändå suttit och räknat lite och kommit fram till att de blir billigare hursomhelst, eftersom jag ska beställa en ganska omfattande ljudanläggning smile
Sparar nog ganska mycke slantar på o beställa därifrån ändå..

Men vill som sagt ha info från nån som har beställt därifrån, om nu nån har gjort de :S
Vill som veta lite vad frakten kan gå på, hur det är med att få hem grejerna osv..

Tacksam för svaaar.

// Sel

4 Inlägg
11 januari 2007
en kompis har beställt där ifrån och det funkade bra han fick det han beställde. ang frakten så får du kontakta dom så räknar dom ut det.. hoppas det var till nån hjälp

914 Inlägg
11 januari 2007
är inte det dom gamla l7:orna som är på bild på det paketet ? Då kan jag förstå att det är lite billigare än här hemma. Ser i alla fall inte likadana ut som de L7:or som säljs här i sverige.

69 Inlägg
13 januari 2007
Jag beställde allt mitt där, och jag är nöjd. Tjänade några tusenlappar mot att beställa i Sverige, och servicen/leveransen var smidig. Det enda jag ade problem med var att en vara var restnoterad, men det är ju inte deras fel.

6 851 Inlägg
13 januari 2007
Har en fråga (eller flera) då..Hur är det med tull och moms? hur funkar det med garanti?

Till Ronnie.L: jo det ser ut som de gamla L7orna.

69 Inlägg
13 januari 2007
Tiaz skrev:
Har en fråga (eller flera) då..Hur är det med tull och moms? hur funkar det med garanti?

Till Ronnie.L: jo det ser ut som de gamla L7orna.

Tull och moms slipper du ju iom att det är inom EU. Garanti har man ju, och har för mig att det är gratis returfrakt vid garantiärenden enligt deras vilkor, det vet jag dock inte riktigt om det gäller även utlandet.

Solfilmsmontör
947 Inlägg
13 januari 2007
Lär väll ta lite tid innan man får grejorna också men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge eller hur de nu är.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Sök