Hallå! Min första tråd här och kan inte allt för mycket om bilar, så jag får be om ursäkt om frågan ställts förut.
Jag kollar nämnligen på coilovers till min Saab 9-3, och har märkt att det finns en väsentlig prisskillnad på olika sorter. Varför är det så att H&Rs coilovers kostar drygt 5.000kr mer? Vad jag fått till mig så är H&Rs coilovers "monotube", men det är ju även Maptuns.
Ebay 2500kr.. Kolla in min vectra... Saaben är byggd på vectra
Javisst finns det billiga coilovers, men det frågade jag inte om. Jag vill gärna ha bra kvalite. Tanken är väl Maptun, Yellowspeed eller H&R. H&Rs coilovers några tusenlappar över dem, och jag vill gärna ha den prislappen motiverad. Är det värt det?
Ebay 2500kr.. Kolla in min vectra... Saaben är byggd på vectra
Javisst finns det billiga coilovers, men det frågade jag inte om. Jag vill gärna ha bra kvalite. Tanken är väl Maptun, Yellowspeed eller H&R. H&Rs coilovers några tusenlappar över dem, och jag vill gärna ha den prislappen motiverad. Är det värt det?
Vänlig Hälsning, Henrik
Jag skulle vilja påstå att jag inte har upplevt något konstigt med dom billiga iaf
Har bara haft dyra en gång men det var en passat och den var lite små svajig i kurvor
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13