japp. det som är dåligt är: rostskydd (som alla japsbilar) bullernivå (som alla japsbilar, men man kan ju stoppa i en schystare stereo eller ljuddämpa) ofta ful inredning (gubbgrå...)
sedan är allt annat bra motor, låda, design, tillbehör, driftkostnad osv osv
Tjena, har själv en Honda Accord. Tycker dom verkar bra hittills iaf har inte hunnit köra så mycket ännu får kortet efter 1½ månad men hittills e jag nöjd, tycker om deras design både utvändigt och invändigt och som en tidigare nämt så e ju japsare kända för sina motorer. =P
Har haft flera Hondor, alla äldre, men vi har varit mycket förtjusta i dem! sir_daniel har nog listat det viktigaste. Men det roligaste är inte sagt - jag har aldrig haft en Honda utan körglädje! Och det vill inte säga lite, för en var en fyradörrars Accord från -86 som var så rostig att katten gick in i den fast den var stängd...
Tror inte du blir besviken om du satsar på en Honda!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
skoja inte,., honda är så jävla bra,, jag har haft 4 hondor för..inga problem alls..
Jag skojar inte. ALLA Japsbilar är bra.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!