3262
Sök

bra trim till mazda 2,5 v6

Mazda Über Alles
121 Inlägg
10 januari 2007
Trådstartare
skulle vilja ha ut lite mer kräm ur motorn på min 626 2,5 v6 -92 tycker den börjar bli lite slö
helst ska det ju inte kosta för mycket efter som jag pluggar fortfarande/ mazda_speed2

snart på en väg nära dig

543 Inlägg
10 januari 2007
ska du ha mer kräm ur en V6 så kostar det kan jag lova. Hittade en engelsk firma te min motor. Dom lovad att dom skulle öka orginalets 193 hk till 250 hk...... För 75000 KRONOR. så ska man trimma en V6 så gäller det att ha cash..
MVH

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

168 Inlägg
10 januari 2007
samma motor som jag har, varför inte turbokonvertera?  smile

hör med speedart.se   dom kan plocka ihop turbokit för en ganska billig peng..

synd att man själv är nästan helt pank och de ja har behövs till lack, annars skulle ja slå till med turbo smile

Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!

workoholic
146 Inlägg
10 januari 2007
mazda_speed2 skrev:
skulle vilja ha ut lite mer kräm ur motorn på min 626 2,5 v6 -92 tycker den börjar bli lite slö
helst ska det ju inte kosta för mycket efter som jag pluggar fortfarande/ mazda_speed2

hörru lillbrorsan koola ner dej för de första har du inte körkort o för det andra e bilen min.. ne men vi plockar väl ihop ett avgas o bytar filter om vi ska behålla den

543 Inlägg
10 januari 2007
haha klockrent deanrobert haha

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

Mazda Über Alles
121 Inlägg
9 februari 2007
Trådstartare
deanrobert skrev:
mazda_speed2 skrev:

hörru lillbrorsan koola ner dej för de första har du inte körkort o för det andra e bilen min.. ne men vi plockar väl ihop ett avgas o bytar filter om vi ska behålla den

nu jävlar e bilen min. nu gäller det bara att fixa uppskrivningen nästa vecka och fixa en uppkörning sen du.

snart på en väg nära dig

Sök