Renovering + effektökning
UniCross skrev:går som ett skott, nja, drog om rätt bekymmersfritt med e91an förut tyckte jag sota gött dock!
Linusandler skrev:UniCross skrev:går som ett skott, nja, drog om rätt bekymmersfritt med e91an förut tyckte jag sota gött dock!Haha ja du hade ju fart förbi några år mellan en d24 motor å en 320d motor.. du får prova åka med så får du känna hur en riktig d24 går.
UniCross skrev:Linusandler skrev:UniCross skrev:går som ett skott, nja, drog om rätt bekymmersfritt med e91an förut tyckte jag sota gött dock!Haha ja du hade ju fart förbi några år mellan en d24 motor å en 320d motor.. du får prova åka med så får du känna hur en riktig d24 går.Hehe helt rätt, du såg bra nöjd ut när du åkte i den iallafall hehe Va räknar du med att de är för effekt i motorn nu?
haweri skrev:följer i tystnad, men stålpackning var det väl orginal på dom?
Linusandler skrev:haweri skrev:följer i tystnad, men stålpackning var det väl orginal på dom?Nej de va de inte
gjutarolle skrev:Linusandler skrev:haweri skrev:följer i tystnad, men stålpackning var det väl orginal på dom?Nej de va de inteD24 tic iallafall dom ja skruvat med har stålpackning, men kanske beror lite på års modell med
mr_birch skrev:Fan vilken go bil!