Hej på er,
Så här är det. Jag har testat mig genom otalt med bilar. Allt från 700hk supra till v8 bmw till golf. Men har fortfarande inte hittat den
där bilen
Jag har dragit en slutsats:Jag hade som alla andra en gång en dröm att äga en superräserbil eller nått annat ballt.. Var till slut en kanonfin Toyota supra MKIV (
min absoluta barndomsdröm) För va den var så va den perfekt! singelsnurrbo 661whp
MEN som ändå delar samma syfte weekend cruiser. Jag körde den helt enkelt aldeles för lite.. på en solig dag typ.. och för att va ärlig.. den skrämde skiten ur mig
Det är kul att köra Supra men jag kunde inte knyta an till en bil jag inte körde och utnyttjade på daglig basis.... Förmodligen har jag blivit gammal... ja kanske är det så
Så vad gör man? Man ser till behovet och möter upp med en bil som matchar typ allt!
Kriterier:* Familjen måste kunna åka med.
* Får inte bröta som fan så peltor måste fram till ungen(eller pappa)
* Inte kosta en förmögenhet i skatt/försäkring och bränsle.
Slutsats: BMW 335! E91. Kombinationen av rak6:a med twinturbo (N54:an) i en modern och komfortinriktad bil med plats för familj utan att bli döv är helt perfekt
! (note:M3/M5 är för dyr att äga för att kvalificera sig som daily driver ).
Denna tråd blir helt enkelt en projekt att ta fram den ultimata pappabilen för dagligt bruk som går att äga och köra Som start kör vi en FBO (FullBoltON)+ det som kommer ivägen
Nu vart det mycket text!? vad är en tråd utan bilder..!! Så här såg det ut vid köptillfället i sommras