Wooho bilen går som den ska igen! skönt. Men nu går tankarna om att sälja den.. är som sugen på nå annat, bakhjulsdrivet istället kanske man kan lära sig köra drifting eller nåt sånt kul
Härligt! Det där med "det fungerar så nu är det inte lika kul" känner jag igen, men det gäller att det är rätt bil för att man ska ta sig genom det
Är som i valet å kvalet, är ju en jätte fin bil och kul att köra. Men fyrhjulsdrivet är nog egentligen inget för mig då driftingen tar stor del av sambons å mitt liv känns det ju som roligare att ha något bakhjulsdrivet, så vi kan ta med båda bilarna på träningar å sånt, men även att jag kan ställa ut och fara på träffar Så får se vad jag bestämmer mig för
Efter många om och men och en hel del funderande så blir bilen kvar ett tag till känner att jag Inte är färdig med den än
Ska göra en stor service i vinter och kolla över motorn lite. Sen har jag lite andra planer, smått och gott som jag säkert kommer dela med mig av här så projektet fortsätter och taggar för säsongen 2019
Alltså denna bil, den har en hel del potential. Och jag kan lixom inte sluta le när jag ser på den Har börjat skriva ner to do listan inför vinter och det finns såå mycket jag vill göra med den. Här är en bild från helgens drifting tävling på långnäs här i Piteå, då sambon var med och tävla fick pärlan stå i depån med några andra fin bilar
Rätt val att behålla bilen! Ta med dig kartläsaren ner till nästa års klubbträff!
Håller med Planen var ju att fara ner till mittsverigebanan i sommras då klubben anordnade körning, men blev tyvärr inte av... så ska helt klart planera in nästa års träff
Säsongen lider mot sitt slut och det är snart dax att ställa undan bilen för vintern Men kan den sluta på ett bättre sätt än att låta en kille få köra sin drömbil! så roligt att kunna uppfylla en liten önskan
Då var dagen kommen, undanställd för denna säsong. Och i vinter står den inte hemma så kommer inte bli nå skruvande förrän till våren såå blir en liten vinter paus med skrivandet här
Då var det vår igen och bilen har fått komma hem från vinter förvaret Bytet av stolarna har kommit igång. Och inköp av projekt vaxning är också på G. Nu blir det lite uppdateringar här igen!
Det blev mest troligt ett tidigt avslut på denna säsong. Pga ändrad livssituation blir det en lägenhet för min del och måste ställa bort bilen i annan kommun... surt. Men nya tag till nästa sommar