Kämpar på med dörrsidorna. Provmonterade dom på riktigt för första gången nu. Spännnande naanting var der då ja bara har hållt dom själv på plats och i dörröppningen då jag tillverkade dom.
De gick NÄSTAN som tänkt. Veven går fritt iaf å de ser skapligt ut.
De blev precis så tight som jag befarade att de skulle bli, detta är ju bakre högtalaren som hamnar bakom soffryggen så alla fyllon i baksätet ska få höra sång också, ändrade på planerna här så dit kommer det en koaxia istället för kit system som tanken var från början.
Under däremot. Blev de tightare än befarat. De var precis att främre högtalarbafflarna skrapade i golvmattan, de gick stänga å de gjorde kanske inte så mkt men de hördes. Så jag Slipade av dom några mm, så mkt ja vågade. Plastade sen på insidan ett lager till där jag slipat och spacklade utsidan innan raptor bedliner åkte fram igen.
Ett varv till på plats, blev mest Bättringsmålning. Nu får vi hoppas de där räckte. Har inte provat dom nå mer men passar dom inte nu får jag tänka om, går ju flytta upp krom listen på dörren några mm om de krisar. Slank med några blommkrukor också som fick lite raptor färg på sig
Fick med nå gammal målarfärg som var använd till kickpanelerna i bilen. Den är typ 10-15 år gammal men verkade funka å använda ändå. Färgkod 405E3 ifall någon undrar eller att ja själv slarvar bort den.
Första gången någonsin ja blandar riktig lack å håller i en färgspruta. de är någon billig variant från jula eller nå men den gjorde sitt jobb.
Nu hoppas ja detta blev okej, kommer inte att göra om dom i sommar iaf så de kommer få lov att duga för stunden.