Visa användare LassetffAntal inlägg4 st
Postad/InlagdIdag 09:29
Anmäl svaretAnmäl svaret
Äger följande bilarÄger följande bilar: 520 xdrive d -14
Alfa Romeo Spider 85 Juha01. Ja det undrade jag också, hela detta motorras kostade mig ca 150.000kr med allt från hyrbil som BMW assistans inte ville ersätta. En service på bilen var inte gjord på BMW och därför så ville försäkringsbolaget inte betala för bytet eller stå för något. De sa att jag var tvungen att bevisa att rätt olja och mängd av olja hade använts vid bytet. Verkstaden sa att så var fallet men det fanns ju inget direkt bevis jag kunde visa upp.
Dyrköpt erfarenhet, Bilen kostade strax över 600.000 då den köptes maj -14 och jag hade en skuld på typ 150.000 kvar vid raset förra sommaren. Fick låna 150.000 för att få en fungerande bil. Kändes så där... nu har även luftkuddarna i bakvagnen och ad blue systemet lagt av under föregående vecka. Blir inte fler köp av BMW bilar för min del jag har haft rätt många som jag köpt både nya och beg. 525-88 E34 beg köp, 518-90 nyköp, 325-93 begköp, 540i touring-95 begköp, 523i 96 nyköp 740 i-94 begköp, 520 d xdrive touring nyköp.
Nu tyvärr måste jag ta över en X3 nästa vecka som tjänstebil med 1,5 år kvar av leasingen sedan är det slutkört med BMW.
taget från autopower, bra bilar va? läste ja rätt? 600.000? sen reparation för 150.000? alla har väl råd för det va. tyskt skrep. bmw vägrar stå för garanti och goodwill för att en service inte var gjort hos dom. dom tänkte väl YES nu slipper vi pynta.