Nu har jag hämtad min ”nya” 5 växlade dogbox låda, visst visst det kanske är overkill att ha en dogbox låda med allt vinande och allt på en ”utställnings/gatbil” men jag tycker det är fränt haha och så kommer det framför allt hålla så jag slipper vara orolig att rasa lådan, men nu har jag lämnat iväg lådan till lackdepån så den får sig en omgång sodablästring så den ser ut som ny )
Hejhej Som ni kanske sett på bilderna så har ju min läpp vara totalt spräckt och istället för att köpa en nya för typ 8-10k så bestämde jag mig för att försöka mig på att laga den och lägga en ny kolfiber duk på den :p första gången jag lägger kolfiber så tänk på det hahaha men här har ni lite för och efter bilder, men inte klart ännu! Har lagt andra lagret epoxy nu ich ska slipa ner och ev lägga ett lager epoxy till och sen våtslipa och sen polera
Hej på er! Så nu har jag börjat sätta ihop bilen igen , i veckan kommer fram rutorna på och sen ska jag börja sätta ihop alla sidorutor och dörrhandtag
Hej på er! Så nu har även frammoch bakrutorna åkt på och imorgon ska jag försöka få på resterande rutor och börja städa hur bilen och kanske även tvätta av den då den har blivit extremt dammig. Eftersom mycket vart lackat innan själva bilen men här har ni ett par halvbra bilder iallafall filmer finns på min youtube kanal på allt jag gör