Back in the day (2010-isch?) så brukade jag och en handfull andra personer hålla i en Forza 3-kväll varje vecka.
Det gjordes posters(jag försökte hitta en), det gjordes egna regler och restriktioner, ibland spelades även repriserna in och visades upp(ifrån min CRT tjock-tv, så det var riktigt hightech!)
Och det var riktigt kul, för man undvek Forzas största problem - första kurvan i varenda multiplayer lobby någonsin...
Anyhow. Det spillde över lite till Forza 4, men dog slutligen ut och personligen har jag inte följt serien sen dess.
Men FM7 har nu släppts till PC, så jag är tillbaka i Forza och jag är åter igen påmind om hur riktigt dålig multiplayer är.
Så i hopp om att ha lite
TAJT,
mestadels KRASCHFRI racing tänker jag prova starta upp spelkvällarna igen! Vi kör en test-runda, sen får vi se om det finns tillräckligt med intresse för en rond 2.
Jag kommer hålla det ungefär som det var under FM3-tiden. Dom flesta assists av, det kommer väljas ut 1 klass (90% C/B/A), med eventuellt andra restriktioner eller ett speciellt tema. Sen kör vi 3-4 banor, men om folk vill fortsätta efter det så får vi se!
(Jag personligen kommer bara hålla i race-event, men om någon annan vill ta på sej att göra drifting dagar så känn er välkommen att använda denna tråden)
Efter att en kväll avslutats så uppmanar jag alla att dela med er utav klipp eller bilder ifrån eventet!
OM NI VILL VARA MED;...Så behövs bara 1 sak! Att ni säger till och postar erat xbox-namn i tråden så att jag kan adda er och skicka invites! Ser gärna att folk ifrån "den gamla goda tiden" tittar in oxå! Eftersom FM7 dessutom är cross-platform så spelar det ingen roll om du sitter på PC/XBOX!
Om ni har frågor eller om något är otydligt, fråga på bara!
Och har ni idéer eller förslag så dela gärna med er!
----------
![https://i.imgur.com/ETvf70V.png]()
----------
Kopiera listan, fyll i ditt xbox-namn, sen kopierar nästa person och fortsätter.
1. Leafb0x ('Raceledare')
2. [Reserverad]
3.
4.
5.
etc.