Varför inte bygga såna? hornen kan du få köp för 200 kr. dom ligger bara och skräpar ändå + att kör du med 8" plus 6x9 så kommer nog inte ljudet bli de bästa. även fall jag förstår att du kanske inte vill vara som alla andra
Varför inte bygga såna? hornen kan du få köp för 200 kr. dom ligger bara och skräpar ändå + att kör du med 8" plus 6x9 så kommer nog inte ljudet bli de bästa. även fall jag förstår att du kanske inte vill vara som alla andra
Låter som en deal
Nej jag vet att de inte är en bra kombo men har de mest för synes skull. Skriver till dig på fb
Blev en helg i Skåne och Malmö mässan! Va tyvärr inte så mkt att hurra över, gick igenom allt på 5min och sen hände de inge mer. Sen vet jag inte hur höga kraven är eller om dom bara tog med folk för att fylla ut för en del byggen såg ut som dom satt ihop när som kom dit med skruvdragare.. men blev några bilder på dom bästa
Idag blev det en kortis i garaget då sambon jobba så fick passa på då.
Just ja, glömt berätta att jag fick en gratis bil häromdagen Seat ibiza stella
som jag plockade läppen på och satt på lupon då den passade bättre.
Så idag har jag slipat och grundat fronten och huven, och monterat läppen från ibizan.
Och fick hem ett paket från L-M-R idag också!
Beställde även vingfästen från mr.tuning, men som vanligt så ska ALLTID DHL krångla när de gäller leveransen, sist jag beställde nåt som hade DHL som leverantör så fick det 3 dagar att bara köra paketet från karlstad till örebro.. Men förhoppningsvis får jag det nån gång under veckan
Monterade fästena på vingen idag och de va ett jävla pill må jag säga men snyggt blir det förhoppningsvis.
och folk som känner mig vet att jag är typ "besatt" av Louis Vuitton och självklart ska man ha en tow strap i Louis Vuitton Blev en tur till Karlstad med sambon, blev en sväng förbi jspec och biltema och köpte lite grejer till bilen.
snabbfäste, bultsats till huven, backspegeladapter till som nya backspeglarna, poly till att plasta lite mer på bilen.
Äntligen är all jul stress över och man kan vara i garaget och fixa klart så man kan pilla på wipo:n. Spånat lite idéer och kommit fram till att jag vill ha en intercooler i fronten så det blir nåt liknande med denna.
kommer enbart vara för synes skull.
sen har dekalerna för bilen tryckts klart så bara vänta på att dom ska skickas