Jaha nytt forum å nya funktioner haha (ha överseende)
Och tack för insläppet..
Tändningslåset, hmm kanske! tror i mitt fall system/tryckfel! pump har börjat morra lite, så får börja med ny kvalé pump..
Men vad fyller mojuten/mojängen under bilen framför hö bak däck för funktion?
Ngn slags tryck stabilisering! och kan den "börja" gå sönder? och symtom i så fall? den manicken e väl snart det ända jag snart inte har koll på då det gäller denna "underbara" insprutning.. (skämt åtsido) det är ett stabilt å säkert system då allt e ok..
2.0 och 2.3orna startar pumpen i nån sekund då man slår på tändningen, men icke denna turbo! hur ska bränsle reläet bete sig mellan dessa bilar? min pump går igång samtidigt som som startmotorn aktiveras!
Och många gånger när man drar ur den och byter växel å ska ge på igen, är det som gasvajern gått av!! väntar en sekund el 2 så ere full fart igen haha!!
Många frågor blev det nu!
Men detta e min första K-jtronic som jag går lite bet på, alla system värden är ok, även styrtrycksventilen (från kall till varm) ohm värden kall/varm på alla givare = ok..
Och köper man en cykel så går väl kedjan av, så de e lika bra å stanna kvar i Audi träsket..
Och du Jaka, du va ju också väldigt aktiv på NA! saknar de forumet mycket mellan varven..
Tack för er tid..
Mv Crille Ösd
Senast redigerat av LS3 (6 april 2020)
Den som söker, han letar..