Lite nya bilder på saker som hänt! Modifierad bakände Spoilern måste jag fundera på om det faktist blir denna eller om jag ska köpa en i plast/glasfiber Andra baklampor kommer det säkert bli också! Har beställt ett par som hör till en BMW e30 facelift Har svetsa lite rost också medan jag väntade på nya bagage golvet och båten som blev "kjolen" bak
Blir fränt detta. Gillar stuket på med ett par feta fälgar och sänkning
Joo sänkning blir det såklart! Ska bara, bygga dit Volvo 240 bakaxeln före Sen blir det vell coils! Fälgar funderar jag på! Någon som har tips på feta fälgar?
Lite bilder på nuvarande jobb! Har jobbat med att helsvetsa sedan sist jag laddade upp något här! Största delen som syngs utåt är klart! Men är myyycket kvar ennu inne i alla hjul hus och inne i bak Har förresten blivit ägare till bilen jag drömt om i flera år nu också som är en Celica från 1974! Den ska renoveras senare och en projekttråd kommer säkert på den också
Vänster hjulhus bak är klart och lite under bilen! I skrivande stund så börjar höger sidan bli klar också snart men det kommer det bild på senare tar en jädrans tid detta med helsvetsning känns dom det inte händer så mycket
Skärmkants service och så började jag plänsla på ett tjockt lager med epoxy i vänster hjulhus bak och skärmen på insidan ska kanske på med mera för att va riktig säker att det är tätt plus ett tunt lager underedesmassa i hjulhus en för att få det svart
Ha varit och tagit bort däcken från blivande bakfälgarna och sen blev det att köpa några fälgar till och bygga ett par att ha fram också sedan så har jag rivit motorrummet på el som jag ska bygga om så att allt är inne i bilen och bara lamp/blinkers kablar går fram och ska gömmas så bra som möjligt vill "bygga" så att det inte syngs några kablar i motor rummet förutom lite till motorn då till insprutningen