15 april 2020
Trådstartare
Update
Som svar till er ovan har jag knappt något.. Extremt tråkigt och är mest fundersam på om den någonsin kommer fram? Man kanske ser någon då och då men är ju svårt att koppla om det är ens egna om man inte ska börja fråga ut alla som har en vart dem köpt den osv...
Oavsett så har jag varit i kontakt med dem jag köpte spoilern utav och dessvärre verkar det som att dem inte får in dem i lager förens om ca 3-5 veckor. Dem vågade inte lova något pga. omständigheterna runt om i världen.. Förhoppningsvis har jag en ny någon gång under maj månad..
Positiva nyheter är väl att bilen verkar bli klar från reparation fortare än jag trodde. Dem ringde redan idag och hoppades att jag kan hämta den redan framåt slutet av denna veckan. Återstår bara att hoppas att resultatet är bra så dem inte glömt något eller gjort ett halvdant arbete... Med min tur så är jag skeptisk.. hehe..
Hoppas att coiloversen anländer nästa vecka och även bilbältena som verkar ta längre tid att frakta än förväntat? Antar även de är pga. covid19..
På återseende!
// Kevin