Myhran skrev:
M123 skrev:
Jag har haft en A-traktor själv.
Är nog inget unikt på något sätt bland dom som idag håller på med bilar, vägen brukar starta någonstans.
Men om jag hade fått välja som 16år.
Mellan att åka i 30 km/h eller fått köra bil jag jag självklart valt bil, man drömde ju bara om bilar och snygga brudar, kan tilläggas inget har förändrats på någon front.
Att tänka på är att de kör dessa på AM kort från 15år idag, om de vill åka fortare så får de ta lätt mc kort vid 16, så alternativ på att köra ensam och i högre farter finns och dessutom eg billigare alt än dagens ”traktorer”
Jag vet hur roligt allt detta sladdande och ”vansinneskörning” är, ibland måste vi påminna oss om hur vi själva va när vi va 16-20år och körde diverse fordon! Jag själv sladdar så ofta jag får tillfälle och kan med min familjepulka! Blir som barn på nytt!
PK mentaliteten alla verkar drabbats av nu för tiden börjar spåra ur lite lätt! Tror inte på något sätt att dagens ungdomar är ett dugg värre än vad vi själva var när det gäller att köra fordon!
Jag ser hellre att de sladdar på en grusväg eller vart de nu får för sig att sladda, klart de kommer göra saker trots att man predikar för dem att de skall tänka på vart de sladdar osv, men helt klart bättre än att de är ute och super/slåss och idag när det verkar vara lättare att få tag på droger än folkpilsner, en epa kille har inte råd att köpa knark och köra epa!
Men ibland är det tur vi tycker olika!
jag är
Fullt medveten om hur roligt de är att sladda! Och kommer alltid tycka det är roligt! Och jag stannar hellre och pratar med traktor killar/tjejerna och hjälper dem mer än gärna om de fått problem! Än som vissa individer tutar, hytter med näven osv osv när de kör om dem för att de legat ”ivägen”
Kom ihåg att behandla andra som du själv vill bli behandlad! Och dra inte alla över samma kam!
Med vänlig hälsning,