Fasen vilket jobb du gör. Som alla andra imponeras jag otroligt. De plåtar du köpt nya har de samma kvalitet och plåttjocklek som original eller är det tunnare plåt? / Urb.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Fasen vilket jobb du gör. Som alla andra imponeras jag otroligt. De plåtar du köpt nya har de samma kvalitet och plåttjocklek som original eller är det tunnare plåt? / Urb.
Tyvärr är den nya plåten lite tunnare och passformen är sådär, de faller inte på plats av sig själv utan de mesta får justeras/kapas/tvingas lite för att de ska stämma. Men tycker ändå de är helt okej. Ja har ju aldrig pysslat med sånt här förr å får ju ändå ihop de så det kan ju inte klassas som så dålig passform då
Mitten biten är på plats. Årnlvar några punkter längst in men dom ska ja ta en en dag när ja känner mig mjuk i kroppen å akrobatisk. De gjorde ja inte då ja brände dit den...
Fick flytta över dom gamla kanterna till list kanalen i hörnen bak.
Tackar så mycket för all feedback! När sista stora plåtarna baktill var på plats i våras kom lugnet ikapp och motivationen försvann, i sommar har de istället åkts en jäkla massa bil men nu är hösten här och de är dags ta tag i svetsen igen.
Gjorde ett ryck i helgen och började på nedre delen på torpeden, båda sidorna var upprostade. Riktigt roligt forma plåt när man har lite hjälpmedel, har börjat bekanta mig med en krymp och sträckmaskin, den underlättar en hel del!