panda666 skrev:
it_mutt skrev:
panda666 skrev:
wow första lådan ja hört rasa på en nissan nånsin! så vad blir det nu..Nissan=1
Vw=1343545453434000 lådor i runda slängar. Som ja sa förr, bryr mig inte alls om ni tror mig eller ej och jag kunde inte bry mig mindre om *min trovärdighet* på detta forum lol. Vad kostar det att byta lådan på touaregen? 300k? du stirrar dig blind i att jag inte visste vad för sorts låda bilen hade än att lådan rasade. fundera lite på det;)
Stirrar jag mig blind på att du uppenbarligen inte vet när det sitter en DSG-låda i en bil eller inte men att du trots det väljer att lägga den i "dsg-statistiken"? Och du tycker det är märkligt att någon finner det konstigt?
Fundera du själv på märkligheten i det en stund...
Vad spelar det för roll vilken låda det sitter i bilen när TS/ägaren står där med en trasig låda? tror du hen kommer att sitta o tänka på vilken låda det satt i eller varför skiten rasade? det är du som ska sitta och fundera och ingen annan.
Nu var det ditt ändlösa och uppenbarligen grundlösa ständiga rantande jag valde att kommentera.
Att du är ok med att "sitta och anta på i brist på bättre vetande" och "inte bryr dig om vad din trovärdighet är", är inte riktigt mitt problem, utan ditt.
Och jodå, du behöver inte motsätta dig det; du antog, och spred därigenom ännu en gång ditt grundlösa rantande.
Att du inte är intresserad av siffror andra än dina (tveksamma) sådana, är inget nytt. Och ännu en gång utgår du från att TS låda KOMMER rasa (du skrev nämligen inte "om"). Vilket bara ännu en gång bevisar din enorma partiskhet.
Nej, jag vet, i din värld är det inte intressant om 1/1.000.000 eller 1/10 lådor rasar, för du "har din statistik". Som uppenbarligen inte stämmer (Touareg:en). Och utifrån din uppenbart felaktiga uppfattning, kommer du därför spotta och kräkas så fort någon nämner DSG. Fast det nu i efterhand har visat sig att du egentligen inte vet vad det suttit för lådor i bilarna du "har sett och hört på jobbet".
Men, det är ok, du är nöjd med att själv framställa dig som en skitsnackare.
Good for you. GLHF
- Off -