Fick mitt batteri idag! 23Kg väger det och är 34cm långt, precis det var att den kom i bilen!
Var väldigt väl packat iaf
Större delen av dagen gick åt att få till passformen på skärmsidorpiratkopiorna för att sedan kunna montera sidokjolarna rätt.
Ingen vidare passform, mycket pill för att få till det.
Här Behövdes det slipas bort mycket stål innan kjolen kom på, inte alls lika som orginal är.
Kjolarna var inte alls heller raka så det blev en del slipning av mig o polaren, mest polaren
Och medans jag ändå höll på med nya framskärmarna så kläckte kompisen idén att lägga igen blinkershålen för blinkers har jag i backspeglarna, blir en del spacklande.
Ska be min lillebror svetsa lite lätt imorgon på skolan sedan ska jag iväg till ELFA och köpa motstånd som ska hindra att det blinkar så fruktansvärt snabbt, ju mer ström som dras destu långsammare går blinkererna.
Ska koppla in motstånden i skärmblinkers kontakten iställer för en lampa.
Ska även köpa några sådana här som ska underlätta vid montering av kjolar och skärmen över bakrutan.
20kr för 2 st på biltema.
Fick startat bilen problem fritt några ggr under kvällen, dock slog det mig hur mycket det vibrera i bilen, kan det vara dom nyare stummare motorfästerna? ingen komfort här heller
.
Fick även en ny kabel från USA till Bilstereon idag, vart en lågnivå kabel som vart sönder sedan tidigare.