På någon vänster så har någon lyckats kröka framaxeln så nu blir det att rikta lite😄 Väntar på knutkors Nya spindelleder och packboxar😃
Lämnade iväg ramen för blästring och målning och då fick även fjädrar och lite andra grejer följa med, lacka dem silvriga och klarlack dem fick dock inte de på bild Nu ska de byggas nya styrstag👍
Köpte ett justerbart panhardstag från ebay🙂 Målat spindlar och framaxel Grov Hjul inställning 🤣 Sen började styrstagsbygget Gjorde en plastskiva styrstaget kan glida på
Fick tillverka ett verktyg till att dra i högra packboxen i framaxeln I med diffen igen Drivaxlarna på plats igen med nya knutar Kört hela underredet på både flak och bil med nålhammaren sen på med smedjans rostlösare Sen var det dags för kardanerna att få en omgång
Slipat och målat upp bakaxeln Monterat nya bromscylindrar Fick äntligen hem mina nya bromsslangar😃 Fick även hem hjulen jag ska ha på bilen 😅 lite kämpigt att kränga på [youtube][/youtube]
Inte uppdaterat på ett tag nu då jag gick och köpte mig en harley så den har tagit lite tid😅 Skärmkanten har blivit bytt iaf Sen tog jag ut flaket och tvättade de under Fick även lite färg Bromsrör dragna till bakaxeln Nya bromsoken Fick lite färg Även skivorna Sen blev det monterat 😁 Dodgen har kommit hem från blästring så nu blir det att börja på rostlagning av hytten Axlarna ligger redo och väntar på montering