Jag och farsan plockade ur allt som låg i bilen, diverse delar och prylar. Sedan kom en polare över och ville hjälpa till. Gubben som jag köpte bilen utav hade "lagat" upp allt rost... Det må vara lagat men tyvärr inte särskilt vackert, så ska försöka snygga till det så bra som möjligt då jag inte orkar lägga ner den tiden på allt byta ut allt igen. Insida kupe, skuff, och motorutrymmet skall målas om. Motorn skall snyggas till och växellådsfäste skall även byggas om
Ni som följt mig tidigare vet säkert om min arbetsmoral. Gubben jag köpte bilen utav trodde bilen skulle bli klar om några år. Förra chevan tog exakt 1 månad. Runt 2 månader bör nog bli lagom skulle jag tro för denna bil
Uppdatering Blev vipps lite mer jobb än förväntat.. Tanken var att "snygga" till tidigare ägarens gamle lagningar. Men tycker de blir för tattigt så jag byter nog ut de istället. Igår började jag slipa lite under golvet. Dök upp lite fler småhål, och även reservhjulsbaljan flög bort
Skall inhandla mig en sick/falsmaskin så jag äntligen kan fixa golvplåtar med räfflor