Okej Och blir kanske lite svårt fixa det efteråt ^^ Det kommer snabbt krypande om man inte gjort bra grundarbete.. Är ju A och O det. Menmen det blir ju inte sämre än vad det var säkerligen
Okej Och blir kanske lite svårt fixa det efteråt ^^ Det kommer snabbt krypande om man inte gjort bra grundarbete.. Är ju A och O det. Menmen det blir ju inte sämre än vad det var säkerligen
Tjena jag såg på en av bilderna att du tatt bort rutorna och jag undrar var rutorna limmede eller ver de klämda av listen.
tjana!! naee dom vaa inte limmade utan bara klamda av listen igallafall mina....^^
OK hur fick du loss rutan för mina rutor är också klämda fast av listen?
naee vad jaa vet såå tröck vi bara upp listen inne från bilen och sen såå låsna den när man hade kommit runt....och listen låg över kanten....^^hoppas att det funkar för dig också...
tja nu har jaa svetsat klart balken och är ganska nöjd med resultatet....
för er som inte kommer ihåg lr inte har kollat på hur balken såg ut innan så kommer en liten bild här.....
lördagens arbete.....
så långt är jaa nörjd, nu kanske vissa undrar "varför inte bara köpa en ny balk" men grejjen är dää att dåå skulle ja fåå lägga ut 1800:- och dom pengarna ville inte jaa lägga ut på balken...
söndagens arbete....
nu så har jaa svetsat tak på balken....
och nu är balken klar... en helgs arbete....hoppas att någon kan lära lite av detta....