4054
Sök

Söker del till låsningsmekanism baklucka v70n 2005-2008

11 Inlägg
28 mars 2022
Trådstartare
Tjenare, har haft problem med min baklucka att det ej gick att öppna så bröt loss inredningen och öppnade på annat sätt men då såg jag att anledningen är att en plast del gått sönder och letat nu länge utan större framgång så då tänkte jag att jag kan testa kolla om någon av er vet vart man kan hitta då ingen skrot i min stad har en volvo.
Det är alltså delen som sitter i denna : https://parts.volvocarstucson.com/p/Vol … 83942.html
det är en grej som sitter runt en stång med en pinne som går in i delen ovan, så om någon vet vad den heter eller vars man kan hitta och köpa en sådan får ni gärna hjälpa till! tack för mig!

Forummoderator
26 343 Inlägg
28 mars 2022
Dum fråga kanske men du har inte provat på Volvo?
Ibland kan man bli glatt överraskad i vad för delar de kan leta fram ur gömmorna..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

11 Inlägg
28 mars 2022
Trådstartare
Mack skrev:
Ibland kan man bli glatt överraskad i vad för delar de kan leta fram ur gömmorna..

Har tyvärr inte volvo där jag bor och är ett gäng mil bort så hade gärna beställt i första hand smile

Forummoderator
26 343 Inlägg
28 mars 2022
Rallehw skrev:
Mack skrev:

Har tyvärr inte volvo där jag bor och är ett gäng mil bort så hade gärna beställt i första hand smile

Jajo, ibland kan det ju vara lite avstånd.
Du skulle ju annars kunna ringa dit och undersöka om de har delen hemma/går att beställa?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

11 Inlägg
28 mars 2022
Trådstartare
Hittat nu att det verkar vara en del av handtaget stången där fjädern sitter så problemet löst far och hämtar ett nytt handtag imorgon!

Sök