3194
Sök

Vilken turbo Toyota Yaris Turbo?

9 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
Jag har tittat runt lite på udda vagnar... och jag har fått upp ögonen för en Toyota Yaris Turbo!
Nu till frågan, vilken turbo är det i denna underbara maskin?

DFFL
9 020 Inlägg
10 februari 2007
En seg en.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

9 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
Lite utförligare tack! :-d
Antar att den är toyotas egen t.ex TOY XXXXX
Senast redigerat av RedLightRacer (10 februari 2007)

DFFL
9 020 Inlägg
10 februari 2007
Praoade på toyota i ettan och åkte med när en kille gav fullt med en sån t-sport eller vad de heter.
Jag var inte precis impad.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

9 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
Mjo, men det är inte för hästarna utanför att den är så unik som gör den cool

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
10 februari 2007
Toyota Yaris TURBO är en RIKTIGT fin bil att köra. Visst, den är inte värst snabbt. Men vem behöver snabbhet när den ligger mycket fint på kurviga vägar? Den är SJUKT roliga att köra rent ut sagt. Tyvärr så vet jag inte vad turbon heter. Men jag söker för fullt efter info..

Allt för den där jävla hatten!

9 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
Tyvärr har jag aldrig haft nöjet att köra den, men sett den live o det var "love at first sight"
Har letat som bara den efter vad det är för turbo men hittar inget... eftersom det är en så ovanlig modell antar jag, annars kanske man kan slå en pling till en toyadealer o få fram något?

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
10 februari 2007
Ja de kan du göra! Dom borde ju veta.

Allt för den där jävla hatten!

2 123 Inlägg
10 februari 2007
FireTraXX skrev:
Praoade på toyota i ettan och åkte med när en kille gav fullt med en sån t-sport eller vad de heter.

T-sporten har inget turbo utan bara en liten 4:a på 105 hk.
Tror inte ens den har toyota VTI teknik heller : /

9 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
FireTraXX skrev:

Nej vanliga t-sporten har inte turbo utan bara den som heter Yaris T-sport TURBO (Yaris TT)
ca 105hk vs 150hk som turbon har

DFFL
9 020 Inlägg
10 februari 2007
RedLightRacer skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:
FireTraXX skrev:

Nej vanliga t-sporten har inte turbo utan bara den som heter Yaris T-sport TURBO (Yaris TT)
ca 105hk vs 150hk som turbon har

Inte konstigt jag tyckte den var dålig tongue

Russel Crowe, Gladiator.

Allfixare
1 475 Inlägg
10 februari 2007
yaris t-sport har visst VVTI! en polare hade en som andrabil till sin rs2 förr...

Sök