Hej, min omega har börjat varna för lågt kylvatten varje gång jag startar den, nivån är inte låg och testade även att toppa upp lite idag men meddelandet kommer ändå, antar att givaren är dålig men undrar om någon annan varit med om samma sak och att det då varit något annat som varit problemet, är det jobbigt att byta givaren annars?
Kollade lite snabbt när jag fyllde på och såg att det satt som en ”hatt” där inne som kunde åka upp och ner, aldrig sett förut men antar att det ör den som känner av nivån?
Kollade lite snabbt när jag fyllde på och såg att det satt som en ”hatt” där inne som kunde åka upp och ner, aldrig sett förut men antar att det ör den som känner av nivån?
Japp. Går en kabel till den. Eller ska gå...
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Japp. Går en kabel till den. Eller ska gå...
Perfekt, ska kika sen, är ju inget jätte viktigt men jag stör mig på att se meddelandet varje gång jag startar bilen 😂