Hehe, jupp en avgasupphängning har brustit. Ta med en platta Öl o åk till närmsta bra verkstad..så svetsas det o allt blir bra. - Lycka till. mvh/husse
Hmm, det finns vissa universaldelar som man kan skruva dit på vanligt bristande avgasupphängningar. Hur det ser ut till denna bil får du googla på. Men det borde inte vara nåt problem på en bil i vw klassen. Fast då får du kapa bort det gamla med vinkelslip o skruva dit det nya. Inget roligt om man inte har en bil lyft. Lycka till hur du än gör/ mvh/husse
Det finns som sagt klämmor med sådana pinnar för gummit man kan skruva utanpå röret. Biltema har sådana tex. Använt dom själv. Fungerar hur bra som helst.
Dom finns i lite olika varianter, och med lite tur finns en som passar.
Annars kan det svetsas också. Hade nog själv i detta fallet satt en stålpinne i avbrutna röret och svetsat
Ser det inte lite sågat ut? Kan det vara nära katalysatorn kanske? Om en sådan tjuv blev överraskad och fick dra mitt i sitt illdåd? Kanske aldrig kom bilägaren till känna.
Ser det inte lite sågat ut? Kan det vara nära katalysatorn kanske? Om en sådan tjuv blev överraskad och fick dra mitt i sitt illdåd? Kanske aldrig kom bilägaren till känna.
Instämmer, ser ut som man sågat. Gissar också på katalysatortjuvar som blivit avbrutna. Tyvärr!
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan... Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare): https://www.instagram.com/rov_sweden/