3400
Sök

Top 10 klädes märken?

263 Inlägg
6 mars 2007
#81
På jobbet blir det: Fristads kläder
På fritiden blir det: Jack And Jones + Lee

Volvo-Real-Power!

2 123 Inlägg
6 mars 2007
#82
Maizer skrev:
Casual stil.
Maizer din märkes bög vad fan är casual ?

34 Inlägg
6 mars 2007
#83
casual är en klädstil som dominerar rätt bra bland grabbar som går på fotboll så att säga.

För Skåne och friheten!

Maizer
7 mars 2007
#84
Jag är definitivt ingen märkesbög haha wink Och som sagt så är det "fotbolls"kläder smile

340 Inlägg
12 mars 2007
#85
Maizer skrev:
Jag är definitivt ingen märkesbög haha wink Och som sagt så är det "fotbolls"kläder smile
Prova att spela fotboll i  dom där nassekostymerna, duger inte ens på bänken...jag tror inte det är kläderna han gillar, han gillar märket för det är exklusivt...det är som att gilla blondiner, man gillar hårfärgen men övrigt utbyte och funktion får man leta nån annanstans efter...

340 Inlägg
12 mars 2007
#86
tobi skrev:
Tjenna tycker det skulle va roligt att veta vad ni andra har för kläd smak. Hällst ska ha kläderna hemma å använda dom.

Jag börjar då!

1. Aquascutum
2. Hackett London
3. Burberry
4. Fred perry
5. Ben sherman
6. Acne (jeans)
7. Stone island (har dock inget klädesplagg av dom pga vålds själ)
8. Salts v-ringade t-shirts (men)
9. Adidas (orginal)
10. Lacost
vad är vålds själ? trist att ha en sådan själ...kan inte kännas bra..men "våldsskäl" är ju kanske ordet du letade efter egentligen.

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
13 mars 2007
#87
1. Phat Farm
2. Bullrot
3. Nation Up North
4. New Era

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Maizer
13 mars 2007
#88
tjompa skrev:
Maizer skrev:
Jag är definitivt ingen märkesbög haha wink Och som sagt så är det "fotbolls"kläder smile
Prova att spela fotboll i  dom där nassekostymerna, duger inte ens på bänken...jag tror inte det är kläderna han gillar, han gillar märket för det är exklusivt...det är som att gilla blondiner, man gillar hårfärgen men övrigt utbyte och funktion får man leta nån annanstans efter...
Vad snackar du om? Det handlar inte egentligen om exklusivitet heller, det är mer s.k "fotbollskläder" wink Och det är inga nasse kläder.

volvoraggare
4 776 Inlägg
13 mars 2007
#89
vem fan bryr sig om vilket märke man har störtlöjligt med klädmärken tycker jag släng pengar på bilen i stället för på kläder hehe jag tar på mig det jag tycker är skönt inte en massa dyra märkeskläder

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

4 554 Inlägg
13 mars 2007
#90
MilleN skrev:
Favoriten är DCshoecousa, sen köper jag diverse skräp på H&M, T-shirts från t.ex. shirtstore.se sen lägger jag pengarna på bil/hoj istället cool

Palla mode!
du e ju luffare med:Dbig_smile
skor: schmoove jamaican rich twins
jeans har nästan inget annat än diesel
tröjor: koppartrans och skjortor från diesel, valient
solbrillor: rayban

132 Inlägg
13 mars 2007
#91
Allt från skitiga jeans och vit t-shirt till Nudie-jeans och Sheap Monday-cardigan.

Beror på vad man ska göra. Är man naturligt vacker så behöver man inte spöka ut sig så mycket. wink


Olofström , Blekinge
211 Inlägg
13 mars 2007
#92
My Wear från ica maxi stormarknad!


20 Inlägg
13 mars 2007
#93
Du måste ha kommit fel. Ja e inte säker men ja tror att man ska diskutera sånt som har me bilar att göra, o inte klädesmärken. Men ja måste ändå tilllägga att dom bästa kläderna hittar du på Gekås (Ullared).

Även den starkaste måste ta i när han skiter

Volvoskadad
6 017 Inlägg
13 mars 2007
#94
alla mina bandtröjor e fruit of the loom, bra grejor

Jonas

Maizer
13 mars 2007
#95
Palltruck skrev:
Du måste ha kommit fel. Ja e inte säker men ja tror att man ska diskutera sånt som har me bilar att göra, o inte klädesmärken. Men ja måste ändå tilllägga att dom bästa kläderna hittar du på Gekås (Ullared).
Tufft sagt, speciellt när du läser under Off Topic!

Fisketokig
2 997 Inlägg
13 mars 2007
#96
Jobbar mest så det är bara jobbserien ifrån L´brador som gäller.

Annars spelar det ingen större roll på märken.

Det som finns på Dressman och Teamsportia den dagen jag behöver. smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

No sugar added - sweet anyway
111 Inlägg
14 mars 2007
#97
Onödigt att lägga ner pengar på dyra klädesmärken när man kan lägga dom på bilen istället! tongue Tacka vet jag BLEND, billigt o bra!

"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think

volvoraggare
4 776 Inlägg
14 mars 2007
#98
Cochise skrev:
Onödigt att lägga ner pengar på dyra klädesmärken när man kan lägga dom på bilen istället! tongue Tacka vet jag BLEND, billigt o bra!
håller med mer pengar på bilen än kläder

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

340 Inlägg
14 mars 2007
#99
Cochise skrev:
Onödigt att lägga ner pengar på dyra klädesmärken när man kan lägga dom på bilen istället! tongue Tacka vet jag BLEND, billigt o bra!
javisst fan! jag har ett par blendjeans, asabra!


Sök