4497
Sök

Har en ny telefon behöver lite hjälp tack

464 Inlägg
23 februari 2007
Trådstartare
Hej har nylihgt skaffat en w810i sony ericsson. har precis lagt in lite mpr på telefonen å skall koppla bort den.

I instruktionen så står det att man skall gå in i windows explorer och klicka på ta bort flyttbar disk å sen mata ut, men vad menar dom egentligen med windows explorer?.

hjälp vore tacksamt

2 122 Inlägg
23 februari 2007
ryck ut den bara det gör jag iaf och jag har en w810, det dom menar med windows explorer är nog "den här datorn" och där högerklickar du på telefonens enhet och tar koppla från
Senast redigerat av Kirre (23 februari 2007)

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

464 Inlägg
23 februari 2007
Trådstartare
ok men jag finner bara mata ut som det står i manualen. tänkte bara att det stod i manualen att minnet kunde riskeras att förstöras.

men jag förstår inte riktigt då jag klickade på ta bort usb enheter i höger statusfönster eller vad man kallar det där klockan finns tex. stänge av det som hade med telefonen att göra men det står fortfarande att man inte skall ta bort usb kabeln på telefonen mm.

55 Inlägg
25 februari 2007
jag har en sån ochså men jag drar bara ur den inte mycke att krångla om big_smile
Senast redigerat av mislix (25 februari 2007)

4 554 Inlägg
25 februari 2007
ja rycker med ur min:D fast ja kör med blåtand numera och har telen som fjärr till datorn så man kan byta låt och lattja:D

SLK
610 Inlägg
25 februari 2007
Dra ut den bara... har gjort så i över 6mån och inget händer.. händer det nått så har du ju ändå garanti wink

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
25 februari 2007
nere i aktivitetsfältet yill höger har du en grönpil klicka på pilen klicka sedan på den externa enhet du vill koppla bort!

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Sök