3098
Sök

Ta ut bilen

132 Inlägg
7 mars 2007
Trådstartare
Har haft väldigt fint väder här i Kalmar de senaste dagarna och jag har redan sett en hel del bilar rulla på gatorna för första gången i år.

Själv får jag vänta ett tag till innan jag tar ut min bil, men när planerar ni att ta ut era?

2 655 Inlägg
7 mars 2007
5 maj står inskrivet i kalendern.. Hoppas att jag får ut pärlan den helgen.
Det kliar duktigt i glidarnerverna nu kan jag säga.. smile

the greatest
121 Inlägg
7 mars 2007
skall bara få klart bilen tills dess men får se. i maj skulle ja tro att det blir av att den kommer ut på alvar
Senast redigerat av gloudarck (7 mars 2007)

The Mödd

9 108 Inlägg
7 mars 2007
Skulle vilja ha ut den i början av April så man kan köra med den till Elmia men man vet aldrig när latmasken ska krypa ut ur röven hehe... Är lite småpill att göra..

Golle
448 Inlägg
7 mars 2007
Måndag 2 april är besiktning bokad men den får nog flyttas fram ett par veckor. Hinner inte annars.

James May: In other news.... I've fitted a fan!

14 Inlägg
7 mars 2007
1:a april ska den ut.. då måste de vara torrt, allt snö har ju nästan smält bort här i Eskilstuna..

MVH Jim

264 Inlägg
8 mars 2007
1 april för min del med, eller man kanske ska välja den 2:e annars startar väll inte bilen tongue

Kolla gärna in mitt Swift Sport bygge!
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=316637

FreddeK
8 mars 2007
få se om jag ens orkar ta ut den iår...tar nog endast ut den om någon vill köpa den!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
8 mars 2007
Tanken är att få ut den så snart som möjligt! Alltså samma dag som gatorna är sopade wink

MilleN skrev:
Skulle vilja ha ut den i början av April så man kan köra med den till Elmia men man vet aldrig när latmasken ska krypa ut ur röven hehe... Är lite småpill att göra..

Lägg en ost på nattduksbordet över natten så ska du se att han kommer ut..

293 Inlägg
8 mars 2007
håller tummarna på att jag kan ta den ner till elmia smile

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

63 Inlägg
8 mars 2007
Blir till påsk tror jag, om jag hinner bygga om framsystemet på rödagarna :-)
Hoppas snön är borta då i Gävle

Varför inte köra Kombi ;-)

192 Inlägg
8 mars 2007
1:april räknar jag med iaf smile de ä ju då våren börjar på allvar.. sägs de big_smile sen om det stämmer vet man aldrig.. får väl slå på snökedjorna annars smile

601 Inlägg
8 mars 2007
1 Maj hade ja tänkt plocka ut min Pärla

21 Inlägg
8 mars 2007
Jag var ute i helgen med Road runnern, kunde inte hålla mig från att åka ner på Rättvik när jag var tvungen att flytta den från ett garage till ett annat! Burnar lätt när det är kallt ute! smile

Toyota-Frälst
310 Inlägg
9 mars 2007
4e maj får det bli! Vill inte ha nåt tråkigt bakslag med vädret och så smile

59 Inlägg
9 mars 2007
Tog ut min i onsdags.. All snö är borta, torrao fina vägar..
Riktigt skoj smile

Längtar till elmia..

161 Inlägg
9 mars 2007
Blir nog i slutet av April, beror helt och hållet på vädret! smile

Ska aldrig ha sämre bil än turbo!

30 Inlägg
9 mars 2007
Iaf så man kan åka med den till elmia=), om vädret tillåter.

Autotech, that´s why im fast/faster than you...

Knegare
302 Inlägg
9 mars 2007
Jag va ute och körde i smyg för att kolla om lådan lira som den skulle efter renoveringen. Sen är det lack, toning av rutor och besiktning som kvarstår och om allt går som planerat så ska den vara klar till början av maj.

Poon
Love the sound...

Utanlem
895 Inlägg
9 mars 2007
första april tar jag ut m3an och köra den till kalmar ska köra skiten ur Bojjan's gamla v8.. wink tongue
Senast redigerat av Burken (9 mars 2007)

Sök