Jag sitter ofta och äter vid datorn. Spanar lite bland det som är nytt i forumet och bland bloggarna... Följer upp en och annan intressant bil om jag snubblar över något som fångar mitt intresse.
Funderar på om jag ska justera min profil eftersom vi köpte "ny" bil igår, nu byter vi billiga V40 dieseln från -98 *till salu* mot en fullutrustad 2,0T dito från -00, men jag har inte tagit några bilder än så jag vet inte om det ska väntas. Mattias river just nu med bilarna, flyttar lastgallret, plockar ur telefonsystemet som satt i den vi köpte med mera. Nyss hämtade han dammsugaren så det blir nog bra, själv äter jag som sagt.
Och så borde jag annonsera ut dieseln också, när jag la upp den på Blocket var ju garaget nere...
Ont i händerna har jag också, har just avslutat rivningen av vårt krachade garage genom att dra spik ur allt virke och se vad som kan återanvändas... Tröttsamt, men nu är det återuppbyggnad som gäller - bygge är roligare än haveri och rivning.
Jo jag kollar regelbundet.. är ganska aktiv på att skriva i forumet oxå.. kanske märks med tanke på att jag har skrivit nästan 1000ggr här i forumet nu
Jag är nog mest aktiv på forumet, alla känner väl igen japs-förespråkande "aerodynamik" med den färgstarka avataren?
Edit: Medlem sen 27:e Oktober förra året och har skrivit nästan 700ggr i forumet. Det talar för sig själv
mest aktiv? det tror jag knappast... har gjort 1600 inlägg sen för ett år sen lite drygt, och jag anser att jag inte alls är särskilt aktiv här i forumet.
ja tycker att jag fått ut vad som var tanken med denna tråd å nu känns den ganska innaktiv nu så man kan ju tänka sig å låsa den nu eller vad säger ni!