2667
Sök

machete-civilare

Allvetande uppfinnare
377 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
haha! hör å häpna, igår natt hände nått konstigt. jag min bror och en polare var ute å åkte me bilen, vi var på väg in till stan på E18. de var ganska tomt på vägen men en bil hann upp oss bakom och började blinka konstigt med helljusen. sen körde bilen om och inge mer med det, förövrigt en audi a6.. ett tag senare kom samma bil bakom oss och fortsatt blinka och körde med blå saftblandare och blinkade höger mot vägkanten.

fan tänkte vi, var det en civilare(svart bil). nja vette fan för när de körde om bettede de sej väldigt konstigt och när de låg jämsides såg vi att det var en mörkhyad man som körde och en väääldigt biffig kille i skinnväst som satt brevid. han visade upp sin väst som jag tyckte det stog hells angels på eller liknande, därefter veva han ner rutan hoppa halvvägs ur bilen och vifta med en ca 3 decimeter lång machetekniv:P gissa om vi blev skrajja!! strax efter detta ställde dom sej tvärs över vägen och var på väg ut ur bilen. vi smet förbi dom och en mindre biljakt ägde rum.. vi lyckades lura av dom senare på motorvägen genom att svänga av på en avfart i sista sekund, å då var de bara plattan i mattan som gällde och ett samtal till polisen...

akta er för såna som leker civilsnutar, dom skulle troligtvis sno bilen av oss!!!

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..

342 Inlägg
11 mars 2007
fan va läskigt, tur att det gick bra iaf.

1 163 Inlägg
11 mars 2007
De kan inte vart kul...
Man börjar ju fundera på att gömma hagelbössan i bilen, synd att de inte är jaktsäsong året om annars hade man gjort de.

Allvetande uppfinnare
377 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
ja de e helt j'äkla sanslöst att de finns sånt folk...

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.

Servicerådgivare
715 Inlägg
11 mars 2007
vafan håller dom på med ? vem tror dom att dom e ? vad vill du få ut av de ?

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

12 086 Inlägg
11 mars 2007
chrille_ skrev:

?

264 Inlägg
11 mars 2007
JapMax skrev:
chrille_ skrev:

?

försöker sno en bil. hells angels. pengar

(ironi)

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
11 mars 2007
fyfan va illa vilka nörskal de finns

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

250 Inlägg
11 mars 2007
Hahaha det där låter ju helt jävla stört... antar att ni höll på att skita ner er? tongue

------------------------------------------------------

Allvetande uppfinnare
377 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
newkie skrev:
Hahaha det där låter ju helt jävla stört... antar att ni höll på att skita ner er? tongue

haha skojja inte:P först när vi såg kniven sa vi "det är definitivt inte en polis".. då vart de åka av....

1 079 Inlägg
12 mars 2007
Låter inte kul det där, tur ni var misstänksamma när de kom bakom och försökte få er att stanna med blåljus och blinkers, vad sa polisen då? För att låtsas vara polis är nog ett rätt allvarligt brott.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
12 mars 2007
Fy farao.. Var på E18 hände detta? Ska nog fasen börja låsa om mig när jag e ute och kör hädanefter. Det finns ju Hells Angels utanför Karlstad. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Sleeper
3 084 Inlägg
12 mars 2007
stod i tidningen att det har kommit hellsangels till ö-vik i går.. och farsan sa idag att han tror han 
bor cirka en 7 km från oss. Skrämmande, han var i nån sån här undergrupp till hellsangels så vem vet vad han kan få för uppdrag för att få bli fullvärdig medlem. Sjukt!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

321 Inlägg
12 mars 2007
Det var jag som körde:P Jag kan säga att den kniven han viftade med var inte liten och jag trodde den skulle komma genom rutan när han viftade med den :S JeyKays turbomatade Vectra 2000 har nog aldrig gått så varm som den gjorde efter vi lurat bort dem på E18 tongue

Kan tillägga att de stod på en rastplats innan detta hände och vi stannde där för att kolla om bakljusen funkade för att de blinka åt oss när de körde om första gången. När jag sedan accade iväg kraftig, för man brukar göra det på påfarter, så trodde de att vi hade sett va de troligen skulle göra, råna en lastbil som stod parkerade på rastplatsen.

EViLution!

467 Inlägg
12 mars 2007
å fy fan.....shit vikka dårar.  Va hade dom för bil dah? kan inte va kul om dom sitter i en fet merca o man själv har en fräsh bil me liten motor.....Hur kommer man då undan?

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

Student
232 Inlägg
12 mars 2007
Hoffmeister2 skrev:
å fy fan.....shit vikka dårar.  Va hade dom för bil dah? kan inte va kul om dom sitter i en fet merca o man själv har en fräsh bil me liten motor.....Hur kommer man då undan?

om du hade läst jeykays inledning ordentligt så står det att det var en audi A6.

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

236 Inlägg
12 mars 2007
skiiit, vart på e18 hände de? var de bid råbys rastplats innan v-ås Ir var de i hallsta?

Saab ng900 Steg 3+

Yrkesförare
1 073 Inlägg
12 mars 2007
Där passerar jag varje Torsdag och Fredagnatt med lastbil.
Skrämmande nog ringde jag polisen i Torsdags på en silvrig A6:a som körde som en idiot på E18. Brukar dessutom stanna på Råby rastplats för att ta en kvarting ibland.

Otäckt sånt här.

454 Inlägg
12 mars 2007
JeyKay skrev:
haha! hör å häpna, igår natt hände nått konstigt. jag min bror och en polare var ute å åkte me bilen, vi var på väg in till stan på E18. de var ganska tomt på vägen men en bil hann upp oss bakom och började blinka konstigt med helljusen. sen körde bilen om och inge mer med det, förövrigt en audi a6.. ett tag senare kom samma bil bakom oss och fortsatt blinka och körde med blå saftblandare och blinkade höger mot vägkanten.

fan tänkte vi, var det en civilare(svart bil). nja vette fan för när de körde om bettede de sej väldigt konstigt och när de låg jämsides såg vi att det var en mörkhyad man som körde och en väääldigt biffig kille i skinnväst som satt brevid. han visade upp sin väst som jag tyckte det stog hells angels på eller liknande, därefter veva han ner rutan hoppa halvvägs ur bilen och vifta med en ca 3 decimeter lång machetekniv:P gissa om vi blev skrajja!! strax efter detta ställde dom sej tvärs över vägen och var på väg ut ur bilen. vi smet förbi dom och en mindre biljakt ägde rum.. vi lyckades lura av dom senare på motorvägen genom att svänga av på en avfart i sista sekund, å då var de bara plattan i mattan som gällde och ett samtal till polisen...

akta er för såna som leker civilsnutar, dom skulle troligtvis sno bilen av oss!!!

Där gott folk har ni anledningen till att trimma bilen ;-)

1 256 Inlägg
12 mars 2007
Nu förstår nog fler varför jag vill ha ett Basebollträ lätt-tillgängligt i bilen

Sök