3248
Sök

Se dom 10 senaste

saabtok
1 306 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
#1
Skulle vilja kunna se de 10 senaste annvändarna som varit inne på ens sida  vore kul, Så skulle ja vilja kunna se vilka som röstar och vad de  röstar , så de som inte har  nåt bättre  för sig än att rösta  1ór kunna  få tbx , för de läre ju vara person som är  fruktansvärt avundsjuka som röstar 1ór eller har ja fel?

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

138 Inlägg
11 mars 2007
#2
Du ser ju vilka som röstar om dom skriver något till dig. Då är ju texten tjock ist för vanlig.

saabtok
1 306 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
#3
man ser ju inte de som inte skriver  nåt

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

138 Inlägg
11 mars 2007
#4
Nej men är röstningen så viktig då? Bara du tycker om din bil = ) Så ser jag det iaf = ) Kul och veta vad andra tycker me men aa = )

saabtok
1 306 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
#5
nää visst inte , men de är  ändå tråkigt  när  folk röstar 1ór  ja röstar alltid om va ja  tycker om bilen

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

4 571 Inlägg
11 mars 2007
#6
Det är väll kanske inte så konstigt att folk tar illa upp och kanske röstar en 1'a för att jävlas om man skapar en liknande tråd eller?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=35795


saabtok
1 306 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
#7
Izual skrev:
Det är väll kanske inte så konstigt att folk tar illa upp och kanske röstar en 1'a för att jävlas om man skapar en liknande tråd eller?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=35795
Så för att man  säger sanning så ska man ha 1ór  tycker du ? Trodde de nu var bilen man rösta på inte va folk hade  för åsikt men ja kanske hade fel eller ?

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

263 Inlägg
11 mars 2007
#8
Men det behöver ju inte vara att folk är avundsjuka för att dom röstar 1or, kan ju vara oxå för att dom tycker tex att bilen är ful oxå.. Men hur som helst skulle det ju vara kul med en "besöklogg eller röstlogg" så man kan se vem som röstat just det betyget!

MvH Thony

Volvo-Real-Power!

saabtok
1 306 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
#9
Precis .....

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
11 mars 2007
#10
skulle bara skapa kaos

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Nknn
11 mars 2007
#11
spunk_totte skrev:
skulle bara skapa kaos
kaos? Skulle bli mer ärligt imo.

Student
232 Inlägg
11 mars 2007
#12
Jag anser att en besökslogg skolel vara trevlgit:) däremot skulle det bara vara tråkigt med en röst logg. jag vill iten veta vem som röstar dåligt på min bil vet bara vad ajg själv skulel göra då sösta kasst tillbacka sen skuelel det baar bli ettor överallt:P

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

Colaberoende
1 219 Inlägg
11 mars 2007
#13
Besökslogg vore kul.
Men en röstlogg skulle vara ok också. Efter ett tag skulle nog många tröttna på att rösta ettor efter att deras bil har fått egna ettor. Skulle bli mer rättvist.

/Ena


Kettunen
11 mars 2007
#14
Håller med !!!! Besökslogg hade varit väldigt kul att ha ÄVEN om man ska hämnas eller inte. Kul & Bara se vilka som besöker ju o röstar osv


Sök