Vilka röstar på att ta pengarna och bygga på gammelsaaben ?
Låter som en toppenidé, tråkigt att få så lite för en såpass fin bil, men det blir ju en bra peng att rusta upp en annan, enligt mig snyggare bil med. Go for it!
Vilka röstar på att ta pengarna och bygga på gammelsaaben ?
Låter som en toppenidé, tråkigt att få så lite för en såpass fin bil, men det blir ju en bra peng att rusta upp en annan, enligt mig snyggare bil med. Go for it!
Synd att du inte bor lite närmre mig, då hade jag kunnat hjälpa dig att sätta ihop en ny motor till bilen din. Men en motor kan du ju hitta till rätt vettiga pengar ibland ändå, försökringsbolaget borde väl kunna ge dig pengar och låta dig behålla bilen om dom får för sig att den ska lösas in? Det brukar ju bli tillräckligt med pengar för att kosta på en annan motor och få den ilyft i bilen.
Det kommer allt att dröja några veckor till efter v 32 tills du får besked om inlösen eller ej.. Vilket försäkringsbolag har du? Vi krockade vår golf, som var försäkrad i If, i april o nu i juli fick vi inlösenbeskedet och pengarna. Man får ringa o terrorisera försäkringsbolaget hela tiden för att skynda på dem..