3405
Sök

Enkelt kopplingschema för nybörjaren !

-sommar ska de va....
4 528 Inlägg
18 mars 2007
Trådstartare
loffe007 skrev:
u kan säkert bara sätta en bricka borde funka skulle jag ha gjort. löd gärna fast anslutninganra som sagt.

Ok, tack igen....

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .

482 Inlägg
5 november 2007
GT90 skrev:
Kanske för ett finkänsligt proffsöra, men själv kör jag med befintliga orginalhögtalarkablar.

I hyffsat nya bilar gör det ingen större skillnad  men om du har en älder där kabeln har suttit i 20 -30 år så blir det än väldig skillnad. Om man byter ut hötalarna är det värt att bytta ut flatsiften de gör skillnad, blir belägning på dom med tiden som försämrar kontakten.

just real power
no turbo shit

511 Inlägg
11 februari 2009
Jag Vet VÄLDIGT gammal tråd men men.Jag är inte så gammal ock fattar typ nada om ljud,så ja behöver er hjälp.Det är så att min telefon har klen högtalare så ja tänkte snikra ihop en egen ljudanlägning.Vill ha bra ljud ock jag skulle gärna villa så att högtalarna drivs av ett/flera batterier,eller accu.Inte någon monsteranläggning då utan nått man bara har med sig ock spelar lite med.Allt skall rymmas på en skiva ock jag vet inte hur stora högtalare ja ska ha(finns det 3-4 tummare?)sen så ska ja ha 1-2 diskanter ock detta får gärna driva av batterierna men jag tar musiken från telefon.Så ja vill alltså ha högtalare+diskanter som drivs av batterier men att ja endå kan ta musiken från telefon (ungerfär som mp3 högtalare)Så tipsa på både högtalare ock så vill ja ha ett koplingsshema till allt.Tack för hjälpen ock sorry för att jag är skit på att skriva

?

511 Inlägg
11 februari 2009
någon?

?

511 Inlägg
11 februari 2009
snälla!smile

?

4 767 Inlägg
11 februari 2009
Stänger den här tråden.

nonno> Det är inte tillåtet att hålla på och lyfta en tråd med en massa meningslösa inlägg bara för att den ska hamna överst i forumet. Lyfta gamla trådar försöker vi undvika också, speciellt när ditt ärende inte har direkt mkt att göra med den ursprungliga topicen.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök