2441
Sök

ÄÄäntligen! *väntat hela dagen på Gorgs öppnande!!!*

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
16 mars 2007
Trådstartare
Jag höll på att bli tvungen att dammsuga eftersom jag var så rastlös!!! big_smile

Snacka om beroende!?

TACK Chris för att sidan är uppe igen!!! wink

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Kettunen
16 mars 2007
Kul att se att en tjej är beroende av garaget big_smile

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
16 mars 2007
Haha.. ja d har blivit nåra tittar för att se om dom hunnit få igång den idag.. har suttit här sen 16.00 smile

absolut dock inge illat menat mot Chrizz som sköter denna sida exemplarisk.. all heder åt dig å dom som hjälper dig!

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
16 mars 2007
Trådstartare
smile Hur Gorgberoende kan man bli eller? Finns någon klinik för oss drabbade, helst med snabbt bredband och egen uppkoppling... wink

Jag klarade mig från dammsugningen av tre skäl:

*Femåriga dottern tappade bort ett pyttelitet horn till en trikeratopsdinosaurie, och inte kan jag vara så stygg att jag dammsuger innan det är återfunnet?!

*Jag har mailat bilbilder till en intressent som ev skulleköpa bil av oss. Dessvärre verkar han vara dum i huvudet så jag törs inte sälja till honom. (Varför ringa FEM gånger på tio timmar och be om bilder av allt möjligt när det tar en timme att åka hit och se bilen, för att sedan ringa och be oss hålla på bilen så att han får tänka på saken tills i morgon?!).

*Sambon kom hem med nya V40n så jag var tvungen att titta på sommarfälgarna och krypa runt och kolla de nya bromsskivorna han satt dit samt inspektera hur vi ska lösa rostskadorna på skärmkanterna - lutar åt att det blir åtgärdat som garantiskada...

Och sen var det mörkt och DÅ kan man ju inte dammsuga?! VÄL? big_smile

// Ellen *tror inte jag är ensam tjej beroende av denna sida...*

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

1 277 Inlägg
16 mars 2007
vulture skrev:
Jag höll på att bli tvungen att dammsuga eftersom jag var så rastlös!!! big_smile

Snacka om beroende!?

TACK Chris för att sidan är uppe igen!!! wink

// Ellen

Fan, jag trodde jag var den ende som var beroende, haha smile PUST

Att G.org som startsida räcker inte, den ska vara i öppet fönster hela tiden...och jag stänger aldrig av datorn hehe!

Administratör
11 961 Inlägg
16 mars 2007
Suck. Nu ska jag hålla lager på reservdelar. Hela j-a dagen har gått till att jaga rätt sorts hårddisk smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
16 mars 2007
Äntligen! smile Moahah!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

SSS -12
3 217 Inlägg
16 mars 2007
whaaa... vad hände där chrizzan?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 231 Inlägg
16 mars 2007
Kul att den är uppe igen!

Mitt projekt: Evo III

Jag älskar cab
73 Inlägg
16 mars 2007
haha undra hur mitt liv skulle sett ut om inte garaget fanns :p

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
16 mars 2007
inget liv utan gorg big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
16 mars 2007
jag höll på att dö när jag såg att inte garaget funkade när jag vaknade idag.. tongue jag är helt klart beroende

755 Inlägg
16 mars 2007
nu kan man allafall gå och lägga sig tryggt när sidan är uppe igen hade inte något att göra se det försvann mönster på bakdäcken på min 760 så nu får jag åka och köpa nya däck igen.. satte på dom i förra veckan..

Allfixare
1 475 Inlägg
16 mars 2007
är det bara jag som tycker att det e drygt att garaget hela tiden e nere?? och att tiderna som det ska fungera på aldrig stämmer?? g.org är en jätterolig och bra sida... NÄR det funkar.

755 Inlägg
16 mars 2007
nu är du negativ.. sitter människor bakom denna sidan som sliter som djur för att vi ska ha roligt och trevlig gemensamhet

Avstängd
914 Inlägg
16 mars 2007
Garaget är en grymt bra sida! Älskar den!

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

SSS -12
3 217 Inlägg
16 mars 2007
fish skrev:
är det bara jag som tycker att det e drygt att garaget hela tiden e nere?? och att tiderna som det ska fungera på aldrig stämmer?? g.org är en jätterolig och bra sida... NÄR det funkar.

Den fungerar väldigt väl överlag, har bara på senare varit en hel del strul... Som när vackra uppdateringar är på väg eller som nu, flytt av servern! Du får fan ha lite överseende med att saker kan gå fel!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Colaberoende
1 219 Inlägg
16 mars 2007
Har polerat bilen så jag har inte varit i så stort behov av garaget på dagen men nu kan jag inte skicka PM.

Har försökt med 2 st. Ett av dom var till Chrizz ang felanmälan.

/Ena

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
16 mars 2007
chrizz skrev:
Suck. Nu ska jag hålla lager på reservdelar. Hela j-a dagen har gått till att jaga rätt sorts hårddisk smile

ja du vet va vi har sagt.. fixa ett donationskonto så hjälper vi till smile

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

21 761 Inlägg
16 mars 2007
Ena skrev:
Har polerat bilen så jag har inte varit i så stort behov av garaget på dagen men nu kan jag inte skicka PM.

Har försökt med 2 st. Ett av dom var till Chrizz ang felanmälan.

/Ena

Skumt, funkar för mig iaf.

Sök