Snygg! Du borde fundera på att byta ratt på den... finns fräscha Audi originalrattar som ser fräschare ut...
Jo men de nyare rattarna med Airbag är så jädrans dyr, räkna med 3000+ för en begad. Så jag behåller min orginal Airbagratt ett tag till
Polare köpte sin ifrån en skrot, en RS ratt.. 1300:- tror dock den ratten såldes vi sidan av men det är inget jag kan yttra mig om för jag vet inte säkert.
Och inte för att verka som en pain in the ass men den modellen av sidoblinkers e fan inte snygg med den orangea kåpan innuti... Ska kolla om jag hittar den andra vita blinkersen som jag har för en vet jag ligger på mitt terrarium.. och sen skulle jag kunna skicka dem åt dig bara för att slippa veta att du har den där modellen med kåpa
De var inte bara lite snällt
kan passa på att uppadera lite... plockade av RS grenröret igår och kommer skicka det till smålad... har beställt ett annat grenrör med annan avgasfläns och ny turbo är på G
Det e lungt, du får bju på en åktur nån gång i framtiden och paya frakten så blir det nog bra, ev så kanske du kan hjälpa mig nån gång då jag behöver hjälp (=
Har lite olika blinkers hemma kan kolla vad jag har för olika alternativ och sen får du välja vad du vill ha bara jag slipper se den fula orange kåpan Ska se om jag kommer ihåg att fota dem imorgon då jag kommer hem...
Vet att jag bl.a. har VW vita med klarglas i någon låda som jag hade tanke på att montera på golfen men ångra mig då jag kom på att jag inte behöver några sidoblinkers
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Det e lungt, du får bju på en åktur nån gång i framtiden och paya frakten så blir det nog bra, ev så kanske du kan hjälpa mig nån gång då jag behöver hjälp (=
Har lite olika blinkers hemma kan kolla vad jag har för olika alternativ och sen får du välja vad du vill ha bara jag slipper se den fula orange kåpan Ska se om jag kommer ihåg att fota dem imorgon då jag kommer hem...
Vet att jag bl.a. har VW vita med klarglas i någon låda som jag hade tanke på att montera på golfen men ångra mig då jag kom på att jag inte behöver några sidoblinkers
Låter ju kalas bara att skicka över nån bild via PM eller adda mig på MSN sorrovagen@hotmail.com
jupp jupp å du får hojta till imorn om du klarar uppkörningen
jomen visst:) ja klart jag kommer göra det hehe:) körde idag å gick halv bra.. men ska köra mera imöra så det ordnar sig;) ska fan ha körkort nu:P hehe
Tja alla.. kunde inte låta bli å skriva aatt jag tog mitt körkort idag:D ehhehe så nu vet ni:P ska bli kul i sommar å bli chaföör å jon i sommar så man får prova S4an:P ehhe
Tja alla.. kunde inte låta bli å skriva aatt jag tog mitt körkort idag:D ehhehe så nu vet ni:P ska bli kul i sommar å bli chaföör å jon i sommar så man får prova S4an:P ehhe
Lånade tråden lite?
jopp:D men det är iaf mon styvbror så tror inte han har nått imot det.. men men.. tillbaka till han nu. å ge han komentarer för hans snygga bil:P