Låt dom där fälgarna sitta på en Volvo ist! Ungefär lika snyggt som att sätter på porsche fälgar på min volvo. hehe så nej jag tycker det är bättre att du köper nåt som är saabs egna fälgar ist...
Jag tyckte det såg bra ut faktiskt. Har dock sett en volvo 850 på bild med saabs aerofälgar (dom gamla 4 bultade).
Det var inte så snyggt.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Japp. Tack ska du ha! Kom inte på vad du hette. Det är den bilden jag menar. Inte alls snyggt!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Personligen hatar jag R fälgarna, jag kan medge att de kan passa på vissa volvosa... men det e lätt räknad:P men hur som, lägg ner de pengarna på att köpa nårra andra fina fälgar men det är bara min åsikt, du ska klart göra vad du tycker e snyggast