3319
Sök

Sommar däck på?

1 112 Inlägg
20 mars 2007
Trådstartare
Godkväll gott folk!!! Tänkte bara höra mig för häromkring hur många som har slängt på sommarfälgar och ställt på sina sommar bilar ännu? e riktigt sugen på att ställa på min audi nu men tror jag väntar till nästa måndag iallafall!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

1 231 Inlägg
20 mars 2007
Done and done smile

Mitt projekt: Evo III

Fartdåre
378 Inlägg
20 mars 2007
Satte på sommardäcken i tisdags förra veckan.
Gött att slippa ljudet från dubb däcken och ha lite snygga fälgar att rulla på i stället för plåtisarna med världens fulaste fälgsidor.

Blev lite orolig imorse dock när jag vakna och det var frost ute. Men men sommarn är på väg det känns på solen big_smile

TICen är till salu säljs billigt.

671 Inlägg
20 mars 2007
Ja det va länge sen nu, lätt värt det, fryser det på nån dag så e det inte hela världen...

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=36873

Second is the first loser

Örebroare i exil
970 Inlägg
21 mars 2007
Jag lugnar mig ett par dagar till. Det har trots allt legat snö på marken 3 mornar i rad hos mig nu. Bor man då som jag, så man har en härlig knixig, kurvig gasvänlig väg till jobbet som omges av mindre härliga krondiken blir det ett bra argument till varför man ska vänta med att lägga om till sommarsulorna smile

Hej FRA!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
21 mars 2007
japp mina åkte på 15/3

351 Inlägg
21 mars 2007
mina åkte på i fredags, så gött me sommardäck, smile

Våga Köra Sänkt

Saaboholic
3 129 Inlägg
21 mars 2007
Ska slänga på mina idag..så man slipper se dom sjukt fula vinter fälgarna och förhoppningsvis få ner soppa förbrukningen lite till smile

Nu när solen har börjat titta fram så är det ju trevligt att slippa höra dubben smile

Kör min bil året om så den är ju alltid "på" wink
Senast redigerat av hedley (21 mars 2007)

"Liberty of thought is the life of the soul"

438 Inlägg
21 mars 2007
Satte på dom i fredags och tog en premiärrunda i lördags förra vecka
Har endast vinterdäcken på bilen för att inte få morgonsula på sommardäcken

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
21 mars 2007
Satte på dom i fredags! smile Sen på söndan blev de snö o frost.... Och igår var de +6 grader och fullt solsken här men ändå började de vräka ner snö i typ 10min. Blir aldrig klok på vädret!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

1 002 Inlägg
21 mars 2007
blir att vänta någon vecka till. ska försöka få lte vax på fälgarna så de värsta skiten blir lätt tvättad sen big_smile gäller att få tummen ut först oxå tongue

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
21 mars 2007
tänkte slänga på mina te helgen:)

Två ord räcker, SAAB knäcker

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
21 mars 2007
På sedan i söndags.

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

Thorssa
21 mars 2007
Hade nog bytt till sommardäck förra veckan om det inte varit 21 mil mellan däck och bil! Men det var nog tur för i helgen och början av veckan har det varit kallt och även snöat en del. Kommer lägga på sommarpjucksen i påsk!

1 112 Inlägg
21 mars 2007
Trådstartare
mina sommar fälgar e på men jag ställer inte på förren måndag!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Colaberoende
1 219 Inlägg
21 mars 2007
Mina är på också men Första april så är bilen påställd och försäkrad.
Funderar på att byta på vinterbilen imorron.

/Ena

Fartdåre
378 Inlägg
21 mars 2007
black_ravenlord skrev:
mina sommar fälgar e på men jag ställer inte på förren måndag!

e de race då eller wink

TICen är till salu säljs billigt.

1 878 Inlägg
586 Inlägg
21 mars 2007
Kommer slänga på sommardäcken snart. Sommarbilen finns inte riktigt ännu, men planerar ett inköp av en ny bil som ska se lite fräsh ut, är det tänkt iallafall. Sedan vet man inte vad som händer å sker.

Klyphuggare
328 Inlägg
22 mars 2007
sommardäck på och rattmuff av i fredags, sommardäck av och rattmuff på i måndags

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

Sök