Jag har hört att det märket är skit.. Ska för övrigt ha kicker rakt igenom förutom Mp3 cdn. Så jag vill verkligen inte ha nå skit steg.. Någon mera som erfarenhet av Ground Zero?
Ground Zero är absolut inte skit! men iallafall. ett DLS cad15 1600rms @1ohm, Mutant MT1500.1xxx 1500rms @1ohm, Ground Zero GZNA 2800x 2-kanals steg men går att brygga till 1200rms @1ohm. ganska många anslutningsmöjligheter på det steget! Alla steg ligger runt din budget!
7200kr för ett steg är väll lite väl. Skulle gärna vilja ha kicker rakt igenom. Men min ekonomi klarar nog inte det just nu.
Det skulle du ju tänkt på innan du köpte basen. Steget är ALLTID viktigare än basen! En grundregel är att betala ungefär dubbelt så mycket för steget mot vad basen kostar.
Nu står du där med en bas om inte kommer spela som det är tänkt. Troligtvis hade du fått bättre ljud med en billigare bas då...
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
Ett Autostudio X-2000 driver tre stycken L7 utan några som helst problem. Så vill du ha något prisvärt så skulle jag rekomendera dig att Maila Robban på Autostudio. Han kommer ner och har monter tillsammans med DLS på Elmia. Annars www.autostudio.se