4454
Sök

Tips på riktigt bra monoblock..

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
Jo. men det var så att jag fick baset till ett väldigt bra pris. Och jag driver just nu basen med ett litet 2-kanaligt. Och det låter hyfsat. Så jag tror det låter ganska bra med ett monoblock som har lite mera "kräm" bara..
Det är ju bara att testa sig fram..
Kanske säljer basen sen och köper nå mindre.... Det visar sig..

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
26 mars 2007
Om du nu har ett steg, vänta med att köpa nytt tills du har råd med ett ordentligt? smile Om du är redo att lägga 5-6,000:- idag så kan du ju vänta en månad eller två och köpa ett steg för 7-8,000? (Om du har någon inkomst dvs.)

Annars kanske ett Mutant MT1500.1XXX duger till en sådan bas? Vad vet jag...

Mvh. Victor

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

Reparatör
306 Inlägg
26 mars 2007
DLS Ultimate A6 monoblock.
Då klarar du gränsen på 6000kr och kommer säkert bli jättenöjd.

3 519 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
Jo.. jag funderar på att vänta ett tag. Det bästa är väll kanske att köpa ett kicker monoblock. Har beställt kicker fram och baksystem så.. Lite mera seriöst om man har kicker rakt igenom tongue

55 Inlägg
27 mars 2007
annars finns det ju macaudio att köpa big_smile

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
28 mars 2007
Blir ju som du säger väldigt mycket bättre att köra Kicker rakt igenom. Visst så har jag också blandat väldigt friskt men jag ska updgradera mig med tiden. Man kan inte få allting på en gång om inte pengarna räcker till, så enkelt är det.

Mvh. Victor

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

3 519 Inlägg
28 mars 2007
Trådstartare
Nej, det är sant.. Jag pratade med dom på Dbakuten och dom kunde få ner priset på steget som dom rekomenderade. Men jag även pratat med några som säljer DLS CAD 15. Ett monoblock från DLS som dom jämfört med Kicker. Och DLS steget var lika bra, om inte bättre. Och det var billigare. Och DLS är ju ett bra märke dessutom. Så jag ska slå till på det. smile

914 Inlägg
28 mars 2007
prat... Kan dom visa dig papper på att de mätt steget till att vara bättre än kicker ? Alla försäljare säger att deras saker är världs bäst om det så rinner superlim ur artikeln som ska köpas wink

3 519 Inlägg
28 mars 2007
Trådstartare
Men skitsamma..
DLS steget kostar ca 4000kr och kicker 7200. Det är liten skillnad.
Huvudsaken det spelar på. Jag har ett 2 -kanaligt steg nu för att driva basen med. Och det låter väldigt bra. Men vill kunna få den att spela bättre. Så det är mest bara det jag är ute efter.
Sen om den driver ur den eller inte spelar inte så stor roll.

Sök