Måste hålla med om att fransmännen har mycke konstiga grejer för sig. Endel är bra och andra undrar man ju vad de har tänkt med. Sen det här med Volvo... Lägg ner det finns snyga Volvos men däremot så är det jävligt bra bilar som går och går med undantag för remjohan..
Nopp.. Du kan inte dra alla över en kant pga av att dom gjort några fula bilar. Denna tråd handlar ju om Sämsta o inte fulaste.......
Vi drar inte alla över samma kant för att vi tycker några är ful, vi drar alla över samma kant för vi tycker att alla är ful! dom har ju samma design idag som dom hade för flera år sen.. ställ många volvo biler på en stor rad, en 245, 745, 945, V70.. vad har ändrats under åren? dom har blivit lite rundare i formerna och fått i lite modernare inredning.. men i mina ögon så är V70 fortfarande samma plåthink som 245...
De flesta asiatiska bilarna (Nissan,Toyota m.m) är skitfula å träliga att skruva med
Så du påstår att Rx-7, Supra, Skyline m.m. är fulare än volvo?
Förresten är de inte mkt svårare att skruva med än någon annan ny bil.
Ett han skrev faktiskt de "flesta", två smaken är som baken, tre inget mer att tillägga ;P
Rx-7 å Supra är inte bland dem fula på min lista men det blir en lång lista att skriva om jag skulle skriva alla som jag tycker är fula. Kan avslöja att nya Nissan Micra ligger i top bland de fulaste.
Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo