vet inte om jag ska dit än har ju inte hittat nån att gå med inge kul å gå själv heller
Jag tycker att det är skönare att gå själv på mässor, ingen som försvinner, ingen som vill att man ska stanna och titta på bilar man ej är inresserad av, ingen som vil åka hem innan man själv känner att man är klar osv.
Håller med Fast det är skönt att samåka så man kan förminska soppakostnaden
hehe tycker det är roligare att vara 2 eller något inget kul om man inte har nån att prata med
ja ska dit på lördag o ställa ut men ska dit o kolla alla andra dagar också, känns som att ja me behöver ragga folk annars blir ja nog själv där nere..
Även om ni står på tå når ni aldrig upp till min nivå
ja ska dit på lördag o ställa ut men ska dit o kolla alla andra dagar också, känns som att ja me behöver ragga folk annars blir ja nog själv där nere..
mm trist att gå själv jue ska försöka locka till mig en polare som säger att han är för fattig :p kanske går hehe
Jag tycker att det är skönare att gå själv på mässor, ingen som försvinner, ingen som vill att man ska stanna och titta på bilar man ej är inresserad av, ingen som vil åka hem innan man själv känner att man är klar osv.
Håller med Fast det är skönt att samåka så man kan förminska soppakostnaden
hehe tycker det är roligare att vara 2 eller något inget kul om man inte har nån att prata med
Ingen att prata med? Mässan är ju full med folk att snacka med
vem ska INTE dit?! fan tkr man om bilar e de väl klart att man ska dit..hinner dock inte färdigt me bilen så får åka en annan dit:P hehe surt som fan!=P