Jaha det var ett tag sen sist man delade med sig av lite infoo om bygget. Men nu när det har lungnat ner sig igen så kanske man kan hinna della med sig lite igen. De sennaste veckorna har varit extreamt hektiska med mycket senna kvällar och allmänt pysslande. Som ett bevis på detta kan man ju bara säga att en vecka före besiktningen så var den fullkommligt nerplockad och inget fungera typ. Så det var bara att jobba sena kvällar med att lacka och slipa till kjolarna och huven. Sen när det var lack på sakerna var det en dag kvar till besiktningen och hella inredningen var utriven och ingen el fungera som den skulle. Så det vara bara för mig och Totten att hugga i och börja montera ihop den. Vilket vi nästan lyckades med. Så 2 på natten dagen före besiktning hade man lyckats få in inredningen och all el fungera hyfsat i alla fall. Och det sista småpilet fick man göra mellan 7.00 och 12.00 dagen effter.
Väl frame var vid besiktningen var det lite nervöst men det var inga större problem dom klaga bara på att mina pos ljusen var för blå men de lova jag att fixa och så hade man klarat av ett av delmålen för i sommar. Sen vara det bara att ta ut bilen på lite luftning och kolla vägbulor.
Nu följer lite bilder på bilen nu. Men det finns fortfarande en hel del saker kvar att göra på den innan den duger.
Handkontrollerna med sändare inmoddade i papperskorges fronten.
Lite mer puts i motorrummet så kan det bli riktigt snyggt.
Vy från baksätet.
En av bakskärmarna i action.
Huven lite skitig men ändå!!
Framifrån just nu. Fattas lite nät, puts och sidokjolar.
Min och
Tottens bil. Tottens bil har varit ett lite sidoprojekt som man har hjälp till med och vise versa.
Det var de jag hade att bjuda på i dag. Men under den kommande veckan ska jag försöka fixa till lite mer på utsidan och montera sidokjolar och kanske lite putsning.
Kommentera gärna om vad ni tror om detta halvfärdiga bygge.